Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgNyeste billederLog indTilmeldSeneste indlæg

 

 Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.

Go down 
+36
Kiwa
Malthe5
prefalch
Steen
Bo J
THORLEIFDK
dmo
Sindt
webexp
Dunant
FinnB
OPEKA
beltt
Tom & Jane
splynk
Peter Larsen
Andersen
Kiel
m-albrechtsen
poulsen
Manio
Sciaenochromis
Jensenjr
bald
D19S
stausholm
Frank
Gerner
bent
skod
T.Hagel
Mr. Andersen
h.lisby
lindum
Michael A
Unimati
40 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
ForfatterBesked
Frank




Antal indlæg : 12
Join date : 27/05/11

Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.  - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.    Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.  - Page 9 Icon_minitimeTors 4 Aug 2011 - 21:20

Hvornår lander I på jobbet i morgen?? Laughing
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.  - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.    Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.  - Page 9 Icon_minitimeTors 4 Aug 2011 - 22:23

Takker allesammen Very Happy

Vi er der omkring kl 10 imorgen Frank Wink
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
dmo




Antal indlæg : 73
Join date : 18/11/09
Age : 51
Geografisk sted : drastrup

Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.  - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.    Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.  - Page 9 Icon_minitimeFre 5 Aug 2011 - 1:13

super flot ole kommer ned til din når jeg har fået købt et akv Smile leder efter et 900 l Smile (720 l)
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.  - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.    Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.  - Page 9 Icon_minitimeFre 5 Aug 2011 - 1:40

He he Karsten. Jeg vidste, at du ville komme til fornuft. Velkommen tilbage Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.  - Page 9 699920
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Kiwa

Kiwa


Antal indlæg : 887
Join date : 07/06/09
Age : 60
Geografisk sted : Gladsaxe (KBH området)

Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.  - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.    Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.  - Page 9 Icon_minitimeFre 5 Aug 2011 - 10:13

Der findes ikke nok superlativer til beskrivelse af den nye butik Ole. STORT til lykke med den.

Derudover KÆMPE Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.  - Page 9 14197 for alle de hjælpende hænder du har haft gennem hele forløbet. Det er skønt, at se når fiskenørder træder sammen på den måde, og gør som de har gjort. Klap Jer selv på skuldrene - det er intet mindre end fantastisk i mine øjne cheers

Var aldrig i tvivl om hvordan akvarierne skulle indrettes, med de rigtige baggrunde og alle de lækre detajler sunny Men "dammen" med de 2 broer, træbænkene og alt det andet, er prikken over i'et, og helt i tråd med Ole's stil. Den havde jeg dog alligevel ikke set komme bounce

Vil herfra ønske Jer alt mulig held og lykke fremover.

Mvh
Kim og Yvonne

PS. Husk nu, at den ensomme Tanga du har fundet, skal have noget selskab af ligesindede, og gerne mange andre arter fra søen Wink
Tilbage til toppen Go down
http://www.wander.dk
FinnB

FinnB


Antal indlæg : 83
Join date : 08/06/09
Age : 60
Geografisk sted : Avnbøl

Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.  - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.    Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.  - Page 9 Icon_minitimeFre 5 Aug 2011 - 10:39

Kiwa skrev:


PS. Husk nu, at den ensomme Tanga du har fundet, skal have noget selskab af ligesindede, og gerne mange andre arter fra søen Wink

Synes godt om cheers cheers
Tilbage til toppen Go down
http://www.alssundakva.dk
Jensenjr

Jensenjr


Antal indlæg : 64
Join date : 06/07/11
Age : 47
Geografisk sted : Enslev-Grenaa

Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.  - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.    Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.  - Page 9 Icon_minitimeFre 5 Aug 2011 - 15:16

tsk tsk det er en malle ikke en selskabsfisk Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.  - Page 9 162245
Tilbage til toppen Go down
Michael A

Michael A


Antal indlæg : 220
Join date : 15/07/09
Age : 51
Geografisk sted : Randers

Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.  - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.    Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.  - Page 9 Icon_minitimeFre 5 Aug 2011 - 18:58

Yvonne, vi ses selvfølgelig i butikken på søndag!!! - og det var ikke et spørgsmål Wink

Jeg skal ud og hjælpe Ole lidt i gang, og hvis vi er 2 er det nemmere at ligge pres på ang. Tanganyika i Randers -
men som sagt, det skal nok komme det er jeg 99 % sikker på.

Vi ses søndag Yvonne, og husk at tage Kim med cheers

Mvh. S.
Tilbage til toppen Go down
poulsen




Antal indlæg : 9
Join date : 13/02/10

Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.  - Page 9 Empty
IndlægEmne: Ny butik!   Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.  - Page 9 Icon_minitimeLør 6 Aug 2011 - 13:55

Hej Ole!

Jeg kunne desværre ikke skaffe en babysitter til min 2 årig terrorist idag, så jeg kommer desværre ikke :-(

Håber i får styr på sidste...... Selvfølgelig gør i det med den arbejds iver i ligger fordagen imponerende!!

Jeg kommer i stedet forbi åbningen imorgen!! Ses

Mvh Morten
Tilbage til toppen Go down
Dunant

Dunant


Antal indlæg : 15
Join date : 27/07/11
Age : 58
Geografisk sted : Svenstrup J

Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.  - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.    Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.  - Page 9 Icon_minitimeSøn 7 Aug 2011 - 20:56

Jeg håber I har haft en fantastisk åbningsdag.

Jeg vil kikke ind torsdag, og se om der skulle være et par farlovella Smile
Tilbage til toppen Go down
Michael A

Michael A


Antal indlæg : 220
Join date : 15/07/09
Age : 51
Geografisk sted : Randers

Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.  - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.    Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.  - Page 9 Icon_minitimeSøn 7 Aug 2011 - 21:29

Jeg kan fortælle at Ole, Sten og co. har haft en rigtgi god dag i butikken ....
Ole var MEGET træt da jeg så ham sidst her kort før kl. 20.

Butikken er blevet super super flot - jeg har ikke set noget komme bare halvt op på siden af den i
de mange år jeg har været akvarist - heller ikke i Tyskland, Holland, Sverige og hvor jeg nu ellers har været og se butikker.

TV2 havde da også kameralinsen en tur forbi "den største attraktion i Randers siden Graceland" drunken

Her får Ole (ca. 14 min. inde i udsendelsen) så sine 15 seconds of fame:

http://www.tv2oj.dk/arkiv?video_id=21249&autoplay=1

Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.  - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.    Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.  - Page 9 Icon_minitimeSøn 7 Aug 2011 - 21:41

Det var en sindsygt god dag cheers

Jeg er totalt, fuldstændigt uovertruffent benovet og glad for hele dagen. At så mange mennesker kom forbi havde jeg i mine vildeste fantasier aldrig troet. Der blev brugt over 300 kaffekopper Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.  - Page 9 95018

Vi har ikke sovet i laaaaaang tid nu, så imorgen vil jeg lægge lidt billeder op. Nu skal der bare bestilles fisk med ankomst på tirsdag, og så er det på hovedet i seng.

Tusind tak til alle dem, der mødte op. Glæden kan slet ikke beskrives drunken

Mvh Fiskenørden på skærmen (hvor cool er det lige?) lol!
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Steen




Antal indlæg : 18
Join date : 10/11/10
Age : 43
Geografisk sted : Aars

Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.  - Page 9 Empty
IndlægEmne: Stort tillykke med butikken...   Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.  - Page 9 Icon_minitimeSøn 7 Aug 2011 - 22:11

Hej Ole..

Kan høre på dig i TV indslaget, at i har haft et par rigtig møg hårde døgn, men det ser altså også bare rigtig godt ud.

Kan godt forstå du er en meget lykkelig mand cheers

Jeg vil kigge forbi butikken på onsdag, så der kan du godt have kaffen klar Laughing

Du må snart hen og sove, så du kan blive frisk til masser af kunder imorgen Smile

___________________________
Med venlig hilsen
Steen
Tilbage til toppen Go down
T.Hagel




Antal indlæg : 85
Join date : 04/09/10

Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.  - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.    Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.  - Page 9 Icon_minitimeSøn 7 Aug 2011 - 22:42

Hej Ole.

Mange gange tillykke herfra også!

Det er jo en fantastisk rejse du har været igennem. Fra baglokalet i Hvornum til Danmarks fedeste (og bedste) Akvarieforretning, det er edderbankme et stort skridt.

Så snart muligheden opstår igen, kommer jeg selvfølgelig forbi og ser det færdige projekt også.

Mit håb er at du aldrig får for travlt til glimtet i øjet og en kop kaffe med posten, hehe.

Held og lykke!



Tilbage til toppen Go down
L&K




Antal indlæg : 7
Join date : 22/07/11
Age : 53
Geografisk sted : Mejrup, Holstebro

Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.  - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.    Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.  - Page 9 Icon_minitimeMan 8 Aug 2011 - 22:17

Hej Ole.
Tusind tak for sidst, det var en fed oplevelse at få lov at være med til åbningen.
Du kan tro den store Red Moor-rod kommer til sin ret. Måtte desværre skære en anelse for at få den i baljen Laughing
Vil lige høre om du har disse på lager:
Amphilophus Longimanus 1 par
"Guldsøm" 1 par
Cryphtoheros Sajica 1 par
Heros sp "rotkeil" 1 par
Vieja Argentea 1 par?

Eller hvornår du forventer at have dem igen?

Kenneth (moviestar2 tv2ø) Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.  - Page 9 322163
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.  - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.    Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.  - Page 9 Icon_minitimeMan 8 Aug 2011 - 23:40

Hold nu op da. 11 timers søvn, og man er fit for fight igen cheers
.... det blev også nødvendigt i dag. Så mange glade kunder igen, så man kan kun blive i godt humør. Jeg fik først tid til morgenmad kl 18.15.... sygeligt, og det skal ikke gå hen at blive en vane lol!
En anden positiv bieffekt er, at man sparer en hulens masse smøger i løbet af en dag Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.  - Page 9 2948

Det har været så hårdt, at det ikke kan beskrives. Steen & jeg snakkede om det natten til søndag, og vi var begge enige om, at havde vi vidst, hvor hårdt det blev, så havde vi nok aldrig gået igang. Rigtig mange grænser er blevet overskredet, flyttet og derefter overskredet igen, men resultatet har været det hele værd. cheers

.... bare se Steen. Den gamle gnavne mand stråler sq, når han tuller rundt og giver kunderne en sviner. Det er en heldyrket fornøjelse at opleve Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.  - Page 9 699920 Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.  - Page 9 699920 Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.  - Page 9 699920

Idag fik han kam til det hår, han ikke har. En 12-13 årig fiskenørd kørte rundt med ham, så det var hyleskægt. Hvem kunne også vide, at en ung knægt gik op i, at akvariet skulle være biotopisk korrekt. Total respekt herfra Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.  - Page 9 162245

Men hvorom alting er, og vi har rygende travlt i biksen, så vil der altid være kaffe på kanden (... ellers skal I bare få os til at sætte det over). Glimtet i øjet forbliver, og vi gør alt for at have tid til en sludder for en sladder. Det bliver nok ikke til så meget som i Hvornum, men idag har jeg haft på fornemmeren, at vi kan få alle til at tale med alle, som vi kender det fra Hvornum. Det tegner til, at vi (os og alle jer) kan få hyggen spredt, og smittet et par akvarieholdere med lidt nørderi på et sjovt plan. Folk var ihvertfald med på en masse fis og ballade idag, så det kan kun blive kanon og super sjovt Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.  - Page 9 975683

He he. Mr. moviestar. Jeg takker ydmagt for dine ord..... jeg bliver sq helt forlegen Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.  - Page 9 45819
Den rod var altså også af en betragtelig størrelse, så fair nok at den skulle skæres lidt til. Jeg regner da med, at vi får et billede på et tidspunkt Wink

Longimanus og sajica kan ikke rigtig kønsbestemmes endnu. Guldsøm kan jeg snildt klare. De tager godt fat i foderet, og har fået krop igen om nogle dage. No worries Wink
Rotkeil er lidt tricky. Vi solgte en del af dem igår, så jeg er ikke helt sikker på, at de kan kønsbestemmes 100%. De kunne ikke i går sent på dagen, men der havde vi også fisket i akvariet nogle gange = ingen aftegninger på hannerne. Jeg har ikke fået tjekket op på dem idag, så det kan være, at de er faldet lidt til ro igen.

Argentea er der kun en tilbage af. Det er en fisk jeg altid leder efter, og lige pt. er det kun Jeff, der har dem. Jeg regner først med, at vi skal have en sending fra ham en gang til efteråret/slutningen af året, så den har lidt lange udsigter desværre.
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.  - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.    Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.  - Page 9 Icon_minitimeTirs 9 Aug 2011 - 0:05

Ullits har sendt nogle billeder fra åbningen. Jeg fik ikke selv tid til at tage nogen.

De første ankom allerede lidt over kl 9, og da vi åbnede døren, tror jeg de første 20-30 mennesker kom ind. Et fuldstændigt surrealistisk øjeblik, da jeg altid har misundt butikker, hvor kunderne rent faktisk ventede på, at man lukkede op. Super super cool Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.  - Page 9 699920













Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Gerner

Gerner


Antal indlæg : 613
Join date : 08/06/09
Age : 64
Geografisk sted : det mørke jylland 8600

Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.  - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.    Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.  - Page 9 Icon_minitimeTirs 9 Aug 2011 - 17:25

Da vi(konen og jeg) har sommerferie gik turen i dag til Randers,vi skulle jo se den fine nye butik cheers cheers hold da k*** hvor er den bare kanonfin,og hvilken dejlig plads,man kan gå og kigge akvarier uden at genere dem bagved,det er bare supercool.Jeg vil blot opfordre ALLE også dem fra Sjælland Fyn sønderjylland og nordboerne,hvis i har tid så besøg Ole´s nye butik i bliver ikke skuffede. Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.  - Page 9 515631 Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.  - Page 9 515631
Tilbage til toppen Go down
OPEKA

OPEKA


Antal indlæg : 352
Join date : 14/06/09
Geografisk sted : Roskilde

Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.  - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.    Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.  - Page 9 Icon_minitimeTirs 9 Aug 2011 - 22:07

Gerner skrev:
.Jeg vil blot opfordre ALLE også dem fra Sjælland Fyn sønderjylland og nordboerne,hvis i har tid så besøg Ole´s nye butik i bliver ikke skuffede. Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.  - Page 9 515631 Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.  - Page 9 515631

Det kan du tro vi vil Gerner Very Happy Team Ole har lavet en fantastisk butik ser det ud til.

"Alt godt kommer til dem som venter" og jeg venter gerne på at se Hr. smed´s baljer - der´tror jeg Ole står i ubetalig gæld lol!
Tilbage til toppen Go down
lindum




Antal indlæg : 420
Join date : 08/06/09
Age : 62
Geografisk sted : viborg

Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.  - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.    Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.  - Page 9 Icon_minitimeTirs 9 Aug 2011 - 23:31

sunny synes alle burde se butikken. måske tændstikken og jeg har lidt svært ved at følge med pt. det er vi kede af. for vi vil virkelig gerne vise den ultimative butik.... med fine indrettede baljer. vi har indrettet med arme og ben. som hvert akvarie var vores egen, "desværre" eller fedt nok, så viser det sig at planter og fisk ryger over disken før vi kan nå at indrette baljerne igen. ulempen er at det er en bette grum sværere at fange fisken.. håber i bærer over med os. vi prøver virkeligt at følge med. men der er heldigvis altid kunder i " Ole´s kiosk" dejligt, sunny sunny sunny så vi arbejder hele tiden på at følge trop.... Ole og jeg er begge vildt glade for den kundekontakt, nye kunder, nye typer af fisk. pt er det ik lykkes os at få middags mad endnu... timerne forsvinder bare..... lov os nu at se godt efter i alle akvarier, der gemmer sig spændende fisk alle steder ..... jeg har faktisk ik helt fod på hvad der går der endnu... opdager nye fisk hver dag sunny som sagt er akvarierne plantet til etc hver dag. men op ad dagen kan der eks. ligge planter i overfladen ogsåen. fordi vi "trawler" akvarierne igennem med net, men vi prøver alt vi kan at følge tråden om at kunderne skal ha en oplevelse.
må indrømme det har været den hårdeste tid i mit liv, uden noget sidestykke....... men det er alt værd. kæft det er et ønske job cheers
så er glad, men ærlig p.... træt...............................
havedammen er ved at være fyldt med en masse spændende fisk. mangler lige at blive indrettet færdigt, men pt er det ned prioriteret............... kæft jeg har et godt job.....
Tilbage til toppen Go down
prefalch




Antal indlæg : 8
Join date : 07/12/10
Age : 72
Geografisk sted : 3450 Allerød

Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.  - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.    Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.  - Page 9 Icon_minitimeOns 10 Aug 2011 - 0:27

Hold da op for en butik I der har fået stablet på benene. Den var hele turen værd, 197 km hver vej, og det var kun den lange vej tilbage der gjorde at vi "kun" brugte et par timer. Jeg kunne bruge dage på at gå og nyde alle de akvarier. Hvor var det dejligt at opleve en akvarie butik hvor akvarierne er dekoreret og ikke kun et kedelig malet bagglas.

Endnu engang tillykke

Med venlig hilsen

Preben
Tilbage til toppen Go down
http://www.falch-groenlund.dk
lindum




Antal indlæg : 420
Join date : 08/06/09
Age : 62
Geografisk sted : viborg

Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.  - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.    Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.  - Page 9 Icon_minitimeOns 10 Aug 2011 - 0:47

prefalch skrev:
Hold da op for en butik I der har fået stablet på benene. Den var hele turen værd, 197 km hver vej, og det var kun den lange vej tilbage der gjorde at vi "kun" brugte et par timer. Jeg kunne bruge dage på at gå og nyde alle de akvarier. Hvor var det dejligt at opleve en akvarie butik hvor akvarierne er dekoreret og ikke kun et kedelig malet bagglas.

Endnu engang tillykke

Med venlig hilsen

Preben
wow det er sådan en kommentar der gør vi giver den en skalle sunny tak dejligt i nyder det...kom endelig igen og bare nyd fisk , akvarier og ikke mindst Ole hammer tynde kaffe lol!
Tilbage til toppen Go down
Jensenjr

Jensenjr


Antal indlæg : 64
Join date : 06/07/11
Age : 47
Geografisk sted : Enslev-Grenaa

Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.  - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.    Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.  - Page 9 Icon_minitimeOns 10 Aug 2011 - 21:06

Steen hvis du mener Ole's kaffe er tynd.. skal du til læge....bare for at se om HAN kan finde din lever Wink .....Ole's kaffe er sgu i orden DO! Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.  - Page 9 14197
Tilbage til toppen Go down
Michael A

Michael A


Antal indlæg : 220
Join date : 15/07/09
Age : 51
Geografisk sted : Randers

Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.  - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.    Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.  - Page 9 Icon_minitimeOns 10 Aug 2011 - 22:43

Steen, du ved da at Ole ikke sparer på vandet! - hvorfor skulle det være anderledes når han laver kaffe ?? lol!

Ej, jeg synes nu at kaffen er god, ved ikke hvad det er for noget cowboy kaffe i drikker i Viborg ???
Tilbage til toppen Go down
peter hp

peter hp


Antal indlæg : 245
Join date : 06/06/09
Geografisk sted : Hjørring

Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.  - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.    Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.  - Page 9 Icon_minitimeTors 11 Aug 2011 - 14:16

Tillykke med den fine butik Ole, jeg kunne ikke komme søndag, da jeg var inviteret op til Per K. i Stavanger, for at se hans 5500 l. kæmpe akvarie og prøve at fange laks.
Jeg kigger ind næste gang jeg smutter forbi Randers.
Tilbage til toppen Go down
Dunant

Dunant


Antal indlæg : 15
Join date : 27/07/11
Age : 58
Geografisk sted : Svenstrup J

Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.  - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.    Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.  - Page 9 Icon_minitimeTors 11 Aug 2011 - 17:20

Tak for et par hyggelige timer drunken

Det er da den fedeste butik Very Happy

Hvad kom der så ud af det...

hmm der skal flere akvarier til - det er da for vildt alle de dejlige, flotte fisk, man bare er nød til at have Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.  - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.    Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.  - Page 9 Icon_minitimeTors 11 Aug 2011 - 23:36

Dejlige indlæg at læse, når kulkælderen er kommet nogle skridt nærmere pga. ophobning af ordrer, der ikke er blevet sendt.

Jeg havde aldrig drømt om, at der ville komme så mange mennesker forbi, så vi slet ikke har tid til andet. Det kræver en planlægningsfase, som jeg på ingen måde har været gearet til. Heldigvis ser det trods alt ud til, at alle forlader butikken med et smil, og det gør hverdagen super god og dejlig, selv om et bette "spøgelse" hænger over hovedet.

Ord kan slet ikke dække vores taknemmelighed over jeres støtte og glade ansigter i butikken. Det er blevet en million milliard gange bedre, end nogen af os havde turde håbe på Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.  - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.    Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.  - Page 9 Icon_minitimeLør 13 Aug 2011 - 0:53

Tju hej, hvor det går, og Steen sparker totalt røv cheers

Der blev pakket nogle varer, men det strømmede ind med kunder, da de skulle afleveres på posthuset. De sidste kunder gik lidt over 17.30, så jeg nåede ikke at aflevere dem. Det bliver de på mandag... sorry til alle jer, det gik ud over Crying or Very sad

I tirsdags fik vi en bette sending nye fisk ind:

ASTYANAX SP. LAGO TEFE M
AXELRODIA STIGMATIAS M
BARBUS HULSTAERTI M
BOTIA HISTRIONICA S
CHAETOSTOMA/ANCISTRINAE GEN.SP. L200 M
CHEIRODON/PARACHEIRODON AXELRODI XL
CRENICICHLA SVENI S
DANIO SP. AFF. KYATHIT M FIRE RING
DISTICHODUS AFFINIS M
EIRMOTUS OCTOZONA M
ASTRONOTUS OCELLATUS
ASTRONOTUS OCELLATUS "RED"

Derudover har vi bestilt en ny sending fisk & planter, der er sat til at ankomme i starten/midten af næste uge:

ACANTHICUS ADONIS M
ACARICHTHYS HECKELII M
MICROGEOPHAGUS RAMIREZI M/L
BLACK MOLLY M
BORARAS BRIGITTAE M
CAPOETA/BARBUS TITTEYA M
CARINOTETRAODON IRRUBESCO M
CHEIRODON/PARACHEIRODON AXELRODI XL
CICH/PARAPETENIA MANAGUENSIS S
COCHLIODON/HYP.SP.AFF.COCHLIODON SP.L137
COLISA LALIA L
CORYDORAS AENEUS M
CORYDORAS ARCUATUS S/M
CORYDORAS DELPHAX L
CORYDORAS METAE L
CORYDORAS PANDA S
CORYDORAS PYGMAEUS S
CORYDORAS SCHWARTZI L
CORYDORAS STERBAI M
EPALZ./CROSSOCHEILUS SIAMENSIS S/M
FARLOWELLA ACUS M
HARA HARA M
HEMIGRAMMUS CAUDOVITTATUS M
HEMIGRAMMUS RHODOSTOMUS L
HYPHESSOBRYCON CALLISTUS M
HYPHESSOBRYCON HARALDSCHULTZI M
PARACHEIRODON INNESI L
HYPHESSOBRYCON ROBERTSI M
HYPHESSOBRYCON LOWEAE M
HYPOSTOMUS SP. L037 L
PAROTOCINCLUS JUMBO LDA25 M
HYPOSTOMUS/ANCISTOMUS SP. L075 S/M
LAMONTICHTHYS STIBAROS M
LEPORACANTHICUS TRIACTIS L091 M
LEPORACANTHICUS GALAXIAS L029 L
MELANOTAENIA PRAECOX M
MOENKHAUSIA PITTIERI M
MYLEUS RUBRIPINNIS RUBRIPINNIS L
MYLEUS SCHOMBURGKII M
NOTHOBRANCHIUS ANNECTENS M
BARYANCISTRUS SP. L81 M
PHENACOGRAMMUS INTERRUPTUS M
PTEROPHYLLUM CF. SCALARE PERU M
PTEROPHYLLUM SC. SP. GUYANA L
SCOBINANCISTRUS C/F PARIOLISPOS L48 S
SEMAPROCHILODUS TAENIURUS S/M
SYNODONTIS DECORUS S
TANICHTHYS LINI M
UARU AMPHIACANTHOIDES S/M
XIPHO. HELLERI GUENTHERI M
PSEUDOTR. ACII M
PSEUDOTR. SOCOLOFI M
KRAB/GEOSESARMA SP. VAMPIRE M
SEPTARIA PORCELLANA M
ANENTOME HELENA M
MOSSEL/CORBICULA JAVANICUS M
MOSSEL/SCABIES CRISPATA M
MOSSEL/ANODONTA CYGNEA 6/ 8

Det her er bare for fedt Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.  - Page 9 95018
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Mr. Andersen




Antal indlæg : 25
Join date : 01/05/11
Geografisk sted : Århus

Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.  - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.    Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.  - Page 9 Icon_minitimeLør 13 Aug 2011 - 19:25

Virkelig fed butik du har fået stablet på benene, Ole. Så mange dejlige, flotte og spændene fisk. Det er virkelig dejligt med lidt ny inspiration til akvariet cheers



Tilbage til toppen Go down
john-fre

john-fre


Antal indlæg : 2
Join date : 20/07/11

Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.  - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.    Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.  - Page 9 Icon_minitimeLør 13 Aug 2011 - 23:09

ja så har man set den flotte butik og smagt kaffen og den er ikke stærk, ved ikke om der var en der øvede sig i at fange fisk i dag, kunne være jeg skulle havede valgt nogen der svømmede lidt hurtiger
tak for god betjening

Med venlig hilsen

John Frederiksen
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.  - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.    Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.  - Page 9 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.
Tilbage til toppen 
Side 9 af 10Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
 Lignende emner
-
» Billeder af butikken i Randers
» TANGANYIKA MØDE I RANDERS:
» Elvis kommer til Randers!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Nyheder fra Unimati-
Gå til: