Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgNyeste billederLog indTilmeldSeneste indlæg

 

 Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika"

Go down 
+2
Gerner
Michael A
6 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Michael A

Michael A


Antal indlæg : 220
Join date : 15/07/09
Age : 51
Geografisk sted : Randers

Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika"   Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" - Page 2 Icon_minitimeLør 8 Aug 2009 - 2:29

Jeg faldt over flokken for ca. 5 måneder siden vil jeg tro, så de har ikke gået her så længe -
men det kommer de til :-)
Tilbage til toppen Go down
stausholm

stausholm


Antal indlæg : 427
Join date : 08/06/09
Age : 53
Geografisk sted : Århus

Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika"   Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" - Page 2 Icon_minitimeMan 10 Aug 2009 - 22:41

hejsa

jeg har lige et par billeder af Michaels flotte Gibberosa han
Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" - Page 2 052juc
Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" - Page 2 053xpd

allan
Tilbage til toppen Go down
Gerner

Gerner


Antal indlæg : 613
Join date : 08/06/09
Age : 64
Geografisk sted : det mørke jylland 8600

Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika"   Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" - Page 2 Icon_minitimeMan 10 Aug 2009 - 23:16

hold da helt fast mand,har du været helt nede i baljen ,for at tage det første billede?? lol!
Tilbage til toppen Go down
Kiwa

Kiwa


Antal indlæg : 887
Join date : 07/06/09
Age : 60
Geografisk sted : Gladsaxe (KBH området)

Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika"   Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" - Page 2 Icon_minitimeTirs 11 Aug 2009 - 16:39

For dælen nogle gode skud du har fået der Allan. Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" - Page 2 14197

Bortset fra det, så er det ellers dybt urimeligt, grænsende til det kritisable, at du tager på besøg hos Michael, uden at tage mig med Shocked Fejt at holde minitangamøde i det skjulte Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" - Page 2 81940 lol! Tror jeg må have en alvorlig snak med lederen af "rød" stue, så den slags mobning/udelukkelse af andre ikke finder sted igen Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" - Page 2 16738
Tilbage til toppen Go down
http://www.wander.dk
stausholm

stausholm


Antal indlæg : 427
Join date : 08/06/09
Age : 53
Geografisk sted : Århus

Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika"   Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" - Page 2 Icon_minitimeTirs 11 Aug 2009 - 17:07

det er jeg ked af Yvonne, men du/I er altid velkommen her i det jyske Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" - Page 2 265179
du kan enda få et tlfnr. i tilfælde af i kommer forbi. Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" - Page 2 515631

allan
Tilbage til toppen Go down
Gerner

Gerner


Antal indlæg : 613
Join date : 08/06/09
Age : 64
Geografisk sted : det mørke jylland 8600

Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika"   Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" - Page 2 Icon_minitimeTirs 11 Aug 2009 - 17:10

Kiwa skrev:
For dælen nogle gode skud du har fået der Allan. Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" - Page 2 14197

Bortset fra det, så er det ellers dybt urimeligt, grænsende til det kritisable, at du tager på besøg hos Michael, uden at tage mig med Shocked Fejt at holde minitangamøde i det skjulte Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" - Page 2 81940 lol! Tror jeg må have en alvorlig snak med lederen af "rød" stue, så den slags mobning/udelukkelse af andre ikke finder sted igen Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" - Page 2 16738
Så tør jeg slet ikke skrive,at jeg også er inviteret på fiskekig hos Michael ,når jeg får lyst og han har tid cheers Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" - Page 2 640970 Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" - Page 2 16738 Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" - Page 2 16738
Tilbage til toppen Go down
Kiwa

Kiwa


Antal indlæg : 887
Join date : 07/06/09
Age : 60
Geografisk sted : Gladsaxe (KBH området)

Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika"   Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" - Page 2 Icon_minitimeTirs 11 Aug 2009 - 17:21

Hrrmmmfff har dit tlf. nr. - men du har åbenbart ikke mit hahaha.

Et Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" - Page 2 211905 retur herfra os, som desværre sidder godt og grundigt fast her på Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" - Page 2 704381 øen Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" - Page 2 107245

Hm må se at blive færdig med den elendige terasse, så vi kan være bekendt at få gæster på besøg. Embarassed
Tilbage til toppen Go down
http://www.wander.dk
Michael A

Michael A


Antal indlæg : 220
Join date : 15/07/09
Age : 51
Geografisk sted : Randers

Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika"   Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" - Page 2 Icon_minitimeTirs 11 Aug 2009 - 22:30

Det var da et par rigtig gode skud Allan, Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" - Page 2 965522

Men vil i se et af en rigtig rigtig flot Alpha han i action ??
Tilbage til toppen Go down
Kiwa

Kiwa


Antal indlæg : 887
Join date : 07/06/09
Age : 60
Geografisk sted : Gladsaxe (KBH området)

Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika"   Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" - Page 2 Icon_minitimeTirs 11 Aug 2009 - 22:32

Ja tak - er det et af dig selv Michael??
Tilbage til toppen Go down
http://www.wander.dk
Michael A

Michael A


Antal indlæg : 220
Join date : 15/07/09
Age : 51
Geografisk sted : Randers

Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika"   Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" - Page 2 Icon_minitimeTirs 11 Aug 2009 - 22:42

Nej, der kan jeg ikke være med, det er af fotografen Allan S. Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" - Page 2 322163 Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" - Page 2 Fotografstausholm
Tilbage til toppen Go down
Kiwa

Kiwa


Antal indlæg : 887
Join date : 07/06/09
Age : 60
Geografisk sted : Gladsaxe (KBH området)

Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika"   Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" - Page 2 Icon_minitimeTirs 11 Aug 2009 - 22:57

Jamen han er jo også et smukt motiv - selv i meget alvorlig tilstand Basketball er nu mest vant til at se ham forfra med et kæmpe smil om munden, serverende dejlig mad Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" - Page 2 50575 Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" - Page 2 8269

Rigtig sjovt billede Michael - et billede af fotografen - det ser vi sjældent - godt fundet på.

Kan jo så også, på dette ene billede få et smugkig på, hvad du langt om længe har fået bygget op. Det ser rigtig godt ud Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" - Page 2 14197 . Ved jo hvad du har været igennem af urimelige udfordringer Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" - Page 2 107245 , for at nå til dette resultat, og kan forstå at du endelig er blevet færdig med det hele. Rigtig lækkert.

Så mangler vi (Kim og jeg) bare at se det IRL - og den dag skal så mend nok komme - vi har meget til gode i det jyske - helt sikkert.

Den "fætter" lige over Allan's kamara linse - i lige linje med blits"tingen" - ligner en jeg så hos Thomas - er det korrekt?
Tilbage til toppen Go down
http://www.wander.dk
Michael A

Michael A


Antal indlæg : 220
Join date : 15/07/09
Age : 51
Geografisk sted : Randers

Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika"   Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" - Page 2 Icon_minitimeTirs 11 Aug 2009 - 23:09

Ja det er næsten korrekt - Thomas har en mage til ;-) det er en Bentochromis Hoori (tidl. Tricoti) hun ..
Allan knipsede en del pics. af hannen - der kunne da lyde en opfordring til at han starter en ny tråd om dem...
han overtager alligevel snart mit par Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" - Page 2 152583
Tilbage til toppen Go down
Michael A

Michael A


Antal indlæg : 220
Join date : 15/07/09
Age : 51
Geografisk sted : Randers

Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika"   Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" - Page 2 Icon_minitimeTirs 11 Aug 2009 - 23:16

Du skal da lige have et lille billed mere at sove på Yvonne, et af din kommende fisk,
den er dog kun knap 3 cm. stor nu så du må forsøge at være tålmodig drunken

Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" - Page 2 Cgibberosachaitikaunge1
Tilbage til toppen Go down
Gerner

Gerner


Antal indlæg : 613
Join date : 08/06/09
Age : 64
Geografisk sted : det mørke jylland 8600

Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika"   Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" - Page 2 Icon_minitimeTirs 11 Aug 2009 - 23:22

så små og nuttede ,så skal hun da have mere end en tongue
Tilbage til toppen Go down
Kiwa

Kiwa


Antal indlæg : 887
Join date : 07/06/09
Age : 60
Geografisk sted : Gladsaxe (KBH området)

Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika"   Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" - Page 2 Icon_minitimeTirs 11 Aug 2009 - 23:33

Øv - I har så mange forskellige fisk, at jeg slet ikke kan holde rede på hvem der har hvad. drunken

Giver snart op - Her på Sjælland er det sgu meget nemt - der har de fleste de samme arter - nemt at holde rede på.

Den der "godnatfætter" er nok mere til Kim - du ved jeg ikke er til de der bidske "rovfætre" (ved godt den fejlagtigt går som fritsvømmer hrmmf) men er dog i gang med, at afvikle en stor del af vores Malawier - så måske en dag Kim får plads Wink

Vil så dog hellere have de der med Tænderne Lepidolamprologus - altså hvis det en dag skulle komme over mig at holde fisk, som ynder at spise andre fisk der er over 2 cm store.
Tilbage til toppen Go down
http://www.wander.dk
Kiwa

Kiwa


Antal indlæg : 887
Join date : 07/06/09
Age : 60
Geografisk sted : Gladsaxe (KBH området)

Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika"   Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" - Page 2 Icon_minitimeTirs 11 Aug 2009 - 23:55

Haha Gerner - Kim har stadigvæk ikke plads - derudover er det suverænt mig der styrer hvad der dur og hvad der ikke dur i ferskvandet - saltvandet er helt hans eget (altså efter jeg har fået de fisk jeg ville ha lol! )

Men nej - der er en større revision igang her i hjemmet i ferskvandsakvarierne - der er mange fisk at tage hensyn til - og især en del favoritter som helt klart skal blive gående og optimeres. Hvad der bliver tilbage af plads er ikke til at sige endnu. Dem som skal væk er Malawier, som desværre også har en stor plads i mit fiskehjerte. Men vi må se hvad der sker.

At jeg ikke selv pt. har mulighed for, at holde alle disse fine Tangaer I andre har, gør ikke interessen mindre fra min side. Jeg lærer hele tiden nyt og får øjnene op for hvad der kunne være spændende at holde på et tidspunkt, sammensætninger osv. Alt (debatter om forskellige arter) bliver gemt i "mapper" så jeg hele tiden kan søge tilbage til de arter I skirver om som kunne være interessante.
Tilbage til toppen Go down
http://www.wander.dk
Michael A

Michael A


Antal indlæg : 220
Join date : 15/07/09
Age : 51
Geografisk sted : Randers

Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika"   Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" - Page 2 Icon_minitimeOns 12 Aug 2009 - 21:06

Gerner, jeg har aftalt med Kim at jeg reseverer 12 unger - men du må ikke sige det til Yvonne,
det er hendes julegave, han er overbevist om at hun bliver gladere for dem end for tøj/smykker etc. Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Gerner

Gerner


Antal indlæg : 613
Join date : 08/06/09
Age : 64
Geografisk sted : det mørke jylland 8600

Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika"   Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" - Page 2 Icon_minitimeTors 13 Aug 2009 - 10:11

Michael A skrev:
Gerner, jeg har aftalt med Kim at jeg reseverer 12 unger - men du må ikke sige det til Yvonne,
det er hendes julegave, han er overbevist om at hun bliver gladere for dem end for tøj/smykker etc. Very Happy
Hold da fast det er da en gave alle ville drømme om,Kim må virkelig elske den kone Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" - Page 2 45819 Jeg soger ikke noget,min mund er lukket med syv segl,og jeg er også overbevist om hun bliver mere glad for dem end for tøj og smykker, det er alligevel altid for stort ,selvom man har købt størrelse 56. Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" - Page 2 16738 Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" - Page 2 16738
Tilbage til toppen Go down
stausholm

stausholm


Antal indlæg : 427
Join date : 08/06/09
Age : 53
Geografisk sted : Århus

Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika"   Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" - Page 2 Icon_minitimeTors 13 Aug 2009 - 14:44

allan
Michael A skrev:
Nej, der kan jeg ikke være med, det er af fotografen Allan S. Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" - Page 2 322163 Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" - Page 2 Fotografstausholm

total i orden eksemplar Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" - Page 2 14197 en alfahan der virkelig viser sine sande farver Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" - Page 2 965522

pressen skrev : "uden sidestykke" Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" - Page 2 55835 Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" - Page 2 55835

godt skudt Michael Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" - Page 2 450791
Tilbage til toppen Go down
Kiwa

Kiwa


Antal indlæg : 887
Join date : 07/06/09
Age : 60
Geografisk sted : Gladsaxe (KBH området)

Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika"   Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" - Page 2 Icon_minitimeTors 13 Aug 2009 - 16:55

Gerner skrev:
Så tør jeg slet ikke skrive,at jeg også er inviteret på fiskekig hos Michael ,når jeg får lyst og han har tid cheers Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" - Page 2 640970 Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" - Page 2 16738 Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" - Page 2 16738

Ovenstående udtalelse har jeg helt overset. Gerner du har selvfølgelig også forbud mod at besøge Michael Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" - Page 2 107245 Ved godt at Thomas valgte at trodse forbuddet, men han ved heller ikke hvad der venter ham engang i fremtiden haha.

Igen kan man ikke forlade forummet et par timer uden at I skejer fuldstændigt ud. Altså jeg har jo også et arbejde jeg skal passe, der åbenbart tager mere af min tid end hvad godt er.

Julegaver - ja hvis det bliver sådan en jeg får i år - og det er Michael der leverer den - så får han promte 16 stk C. foai på små 18 cm med retur affraid - og så er "Santa" titlen for evigt røget til himmels. Razz

Nææh de "smykker og tøj" jeg fik i julegave i 2007 holder sig stadigvæk smukt, og kan ALDRIG erstattes af sådan nogle blå stribede fisk. Tror hvis de gik her så jeg ville føle at jeg var i fængsel. Er det ikke sådan fangedragter ser ud? Da holdbarheden på gaven sikkert er begrænset til ca. 6 år, har JEG selv og fiskene sørget for efterkommere, så her er der ingen grund til bekymringer om udskiftning foreløbigt. Se hvor billig jeg er i drift, så længe jeg selv vælger mine gaver, så skal de heller ikke byttes. Sådan er vi kvinder jo, og I ved det godt Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" - Page 2 16738

Michael, vi to må vist lige have en alvorlig samtale knægt, du er jo blevet drevet i fordærv, af alle bisserne herinde. Suspect
Tilbage til toppen Go down
http://www.wander.dk
Michael A

Michael A


Antal indlæg : 220
Join date : 15/07/09
Age : 51
Geografisk sted : Randers

Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika"   Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" - Page 2 Icon_minitimeTors 13 Aug 2009 - 19:23

study ... de var de andre....! Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" - Page 2 429260
Tilbage til toppen Go down
T.Hytting

T.Hytting


Antal indlæg : 237
Join date : 04/08/09
Age : 50
Geografisk sted : Mariager

Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika"   Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" - Page 2 Icon_minitimeTors 13 Aug 2009 - 19:59

Michael A skrev:
study ... de var de andre....! Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" - Page 2 429260

Så velpudset var glorien da ikke, sidst jeg så dig. lol!

Yvonne: Du skal da helt klart prøve de stribede, dem kan du have de næste 25 år, og det er ikke dem fra matas, de holder ikke så længe Laughing
Tilbage til toppen Go down
Gerner

Gerner


Antal indlæg : 613
Join date : 08/06/09
Age : 64
Geografisk sted : det mørke jylland 8600

Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika"   Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" - Page 2 Icon_minitimeTors 13 Aug 2009 - 20:20

Yvonne jeg kunne desværre ikke læse hele dit indlæg,så det var pænt af dig at give mig lov til at besøge Michael,tak skal du have.

Thonas ja der kan du se .....så prøver han på at give os skylden lol!
Tilbage til toppen Go down
Kiwa

Kiwa


Antal indlæg : 887
Join date : 07/06/09
Age : 60
Geografisk sted : Gladsaxe (KBH området)

Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika"   Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" - Page 2 Icon_minitimeTors 13 Aug 2009 - 21:23

lol!

Jaja, I er gode er I - tror jer ikke over en dørtærskel - I bringer til stadighed Michael i fordærv - det fromme menneske.

Nu er han endda begyndt at komme med hvide løgne Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" - Page 2 107245 Fortryder den mail jeg sendte for nogle uger siden og oplyste knægten om, at dette forum havde set dagens lys - måske jeg også kan skyde skylden på Ole - det er nemmere - det er Ole's skyld det hele Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" - Page 2 16738 Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" - Page 2 16738 Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" - Page 2 16738

Altså alle Jeres anstrengelser mht. de fine "tosaer" er fuldstændig spilt på en som mig - som Peter HP siger - den dag vi skal investere i en rollator kan vi også få plads til et par stillestående "tosaer" - indtil da er det de frække fisk, med fart over feltet der er i vælten Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" - Page 2 45819 Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" - Page 2 16738
Tilbage til toppen Go down
http://www.wander.dk
Sponsoreret inhold





Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika"   Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika"
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Anbefalet foder, til Gibberosa.
» Cyphotilapia Gibberosa MOBA
» Altolamprologus compressiceps chaitika
» Cyph.Gibberosa Moba.
» Gibberosa - leg uden unger

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Akvarieforum :: Jeres fisk :: Tanganyika - Fritsvømmer-
Gå til: