Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgNyeste billederLog indTilmeldSeneste indlæg

 

 No more Mr. Burns! Unimati.dk er oppe igen.

Go down 
+2
stausholm
Unimati
6 deltagere
ForfatterBesked
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

No more Mr. Burns! Unimati.dk er oppe igen. Empty
IndlægEmne: No more Mr. Burns! Unimati.dk er oppe igen.   No more Mr. Burns! Unimati.dk er oppe igen. Icon_minitimeMan 31 Aug 2009 - 20:34

Hold da op.... som et lyn fra en klar himmel er www.unimati.dk nu kørende igen. Det har også kun taget siden januar No more Mr. Burns! Unimati.dk er oppe igen. 16738

Nu skal vi så have fundet ud af, hvad vi vil bruge den til, men indtil da er der de gamle gallerier af Malawi, Tanga, Victoria og akvarier.

Jeg havde tænkt på at flytte forummet til adressen, men jeg ved ikke, om det er nødvendigt? Hvad siger I?
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
stausholm

stausholm


Antal indlæg : 427
Join date : 08/06/09
Age : 53
Geografisk sted : Århus

No more Mr. Burns! Unimati.dk er oppe igen. Empty
IndlægEmne: Sv: No more Mr. Burns! Unimati.dk er oppe igen.   No more Mr. Burns! Unimati.dk er oppe igen. Icon_minitimeMan 31 Aug 2009 - 20:55

hej Ole

det var da dejligt... hvad var der galt med siden ???
jeg er nærmest ligeglad med hvor den ligger, bare den ikke ligger i regi med "den anden" lol!

allan
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

No more Mr. Burns! Unimati.dk er oppe igen. Empty
IndlægEmne: Sv: No more Mr. Burns! Unimati.dk er oppe igen.   No more Mr. Burns! Unimati.dk er oppe igen. Icon_minitimeMan 31 Aug 2009 - 21:10

Det var en masse misforståelser mellem Web Hotel Danmark, TDC og mig, der gjorde at hjemmesiden forsvandt. Jeg havde selv glemt alt om den her i løbet af sommeren, men så igen, at der var nogle, der forsøgte at linke til den inde på AS med Mr. Burns kommentaren til følge. Herefter udformede jeg et sirligt spørgsmål/forespørgsel hos TDC, så de ikke endnu en gang kunne affeje mig, og det gjorde tricket No more Mr. Burns! Unimati.dk er oppe igen. 455281

Ha ha.... bare rolig. Hvis forummet bliver flyttet, så forsvinder alt det andet. Den eneste forskel for alle vil være, at der står www.unimati.dk i adresselinien fremfor https://unimati.danskforum.net Cool
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
rasmus v

rasmus v


Antal indlæg : 70
Join date : 05/08/09
Age : 42
Geografisk sted : Hanstholm

No more Mr. Burns! Unimati.dk er oppe igen. Empty
IndlægEmne: Sv: No more Mr. Burns! Unimati.dk er oppe igen.   No more Mr. Burns! Unimati.dk er oppe igen. Icon_minitimeMan 31 Aug 2009 - 21:16

Jeg synes da det ville være fint og flytte den til en hel selvstændig adresse. Jeg synes personligt det er ret trælst og skal omkring shoppen for og komme herind, sikkert mig der gør en fejl men jeg er heller som jer andre nørder lol! lol!
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

No more Mr. Burns! Unimati.dk er oppe igen. Empty
IndlægEmne: Sv: No more Mr. Burns! Unimati.dk er oppe igen.   No more Mr. Burns! Unimati.dk er oppe igen. Icon_minitimeMan 31 Aug 2009 - 21:19

Øhhhh.... er det seriøst, at du hele tiden kommer ind via shoppen, for så kan det da godt være, at du lige skulle have et hurtigt kursus i "Favoritter" og sådan noget No more Mr. Burns! Unimati.dk er oppe igen. 16738
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
rasmus v

rasmus v


Antal indlæg : 70
Join date : 05/08/09
Age : 42
Geografisk sted : Hanstholm

No more Mr. Burns! Unimati.dk er oppe igen. Empty
IndlægEmne: Sv: No more Mr. Burns! Unimati.dk er oppe igen.   No more Mr. Burns! Unimati.dk er oppe igen. Icon_minitimeMan 31 Aug 2009 - 21:25

hov hov din klaphat Razz , nu sidder jeg ved ca 4 forskellige computere og den kan altså ikke bo i farvoritter på samtlige af dem kan godt være hotel direktøren kigger lidt hvis der popper en fiske side om imellem hans avancer og lønningsprogrammer No more Mr. Burns! Unimati.dk er oppe igen. 322163

og hvad fanden er det der bla bla .BIZ skrammel for noget det hedder .DK ikke alt det andet, københavneri tak. Kom så ind i kampen Ole og få flyttet det forum til en .dk adresse ASAP!

ærbødigst tak No more Mr. Burns! Unimati.dk er oppe igen. 95018
Tilbage til toppen Go down
KimJ

KimJ


Antal indlæg : 53
Join date : 23/08/09
Age : 62
Geografisk sted : Farum

No more Mr. Burns! Unimati.dk er oppe igen. Empty
IndlægEmne: Sv: No more Mr. Burns! Unimati.dk er oppe igen.   No more Mr. Burns! Unimati.dk er oppe igen. Icon_minitimeTirs 1 Sep 2009 - 10:05

Ærrm Rasmus...; www.unimati.danskforum.net tager dig lige til forummet.... selv en jysk hjerne må kunne klare at opbevare den info No more Mr. Burns! Unimati.dk er oppe igen. 16738

Ellers er jeg enig i, at sålænge forummet er uafhængigt af andre, kan det ligge hvorsomhelst.
Tilbage til toppen Go down
http://www.kim-jakobsen.dk
rasmus v

rasmus v


Antal indlæg : 70
Join date : 05/08/09
Age : 42
Geografisk sted : Hanstholm

No more Mr. Burns! Unimati.dk er oppe igen. Empty
IndlægEmne: Sv: No more Mr. Burns! Unimati.dk er oppe igen.   No more Mr. Burns! Unimati.dk er oppe igen. Icon_minitimeTirs 1 Sep 2009 - 11:57

Som nævnt er jeg ikke nørd og det rager mig også langsomt, men jeg kan da drible med en boldt se selv Basketball

Jeg går lige sf og radikal og siger jeg er ligeglad og følger bare de andre No more Mr. Burns! Unimati.dk er oppe igen. 95018 lol!
Tilbage til toppen Go down
rasmus v

rasmus v


Antal indlæg : 70
Join date : 05/08/09
Age : 42
Geografisk sted : Hanstholm

No more Mr. Burns! Unimati.dk er oppe igen. Empty
IndlægEmne: Sv: No more Mr. Burns! Unimati.dk er oppe igen.   No more Mr. Burns! Unimati.dk er oppe igen. Icon_minitimeTirs 1 Sep 2009 - 11:58

kim det er da iøvrigt ogxå et ret langt navn og skrive når man kunne også bare kunne skrive www.unimati.dk synes jeg da
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

No more Mr. Burns! Unimati.dk er oppe igen. Empty
IndlægEmne: Sv: No more Mr. Burns! Unimati.dk er oppe igen.   No more Mr. Burns! Unimati.dk er oppe igen. Icon_minitimeTirs 1 Sep 2009 - 12:08

Hmmmmm..... jeg får nok aldrig fred for den rødhårede kok, hvis jeg ikke flytter forummet No more Mr. Burns! Unimati.dk er oppe igen. 45819

Dvs. forummet bliver flyttet til www.unimati.dk, når jeg lige får lidt mere tid (læs; når der er to torsdage på en uge).

Mine billeder af akvarier vil jeg dog stadigvæk vise frem, så det vil resultere i en løbende tråd under "Nyheder fra Unimati", men den ligger jo på forsiden, så den kan I jo bare lade være med at læse No more Mr. Burns! Unimati.dk er oppe igen. 16738

.... det er vist de eneste ændringer, I vil opleve. Håber jeg Wink
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Kiwa

Kiwa


Antal indlæg : 887
Join date : 07/06/09
Age : 60
Geografisk sted : Gladsaxe (KBH området)

No more Mr. Burns! Unimati.dk er oppe igen. Empty
IndlægEmne: Sv: No more Mr. Burns! Unimati.dk er oppe igen.   No more Mr. Burns! Unimati.dk er oppe igen. Icon_minitimeTirs 1 Sep 2009 - 15:37

Fatter ikke en brik af hvad I snakker om. Er der noget jeg har misset?? Siden Januar måned???

Hvem er den mystiske Mr. Burns???

Underlig debat at komme hjem fra arbejde og læse - tror I tar pis på mig No more Mr. Burns! Unimati.dk er oppe igen. 16738
Tilbage til toppen Go down
http://www.wander.dk
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

No more Mr. Burns! Unimati.dk er oppe igen. Empty
IndlægEmne: Sv: No more Mr. Burns! Unimati.dk er oppe igen.   No more Mr. Burns! Unimati.dk er oppe igen. Icon_minitimeTirs 1 Sep 2009 - 21:06

Jeps. Hele den her debat er kun lavet for at tage pis på dig Yvonne No more Mr. Burns! Unimati.dk er oppe igen. 16738
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Kiwa

Kiwa


Antal indlæg : 887
Join date : 07/06/09
Age : 60
Geografisk sted : Gladsaxe (KBH området)

No more Mr. Burns! Unimati.dk er oppe igen. Empty
IndlægEmne: Sv: No more Mr. Burns! Unimati.dk er oppe igen.   No more Mr. Burns! Unimati.dk er oppe igen. Icon_minitimeTirs 1 Sep 2009 - 22:25

Tænkte det sgu nok Ole lol! - det er helt ok.

Jeg har så megen sjov af dig i dagligdagen - så at du indimellem gnækker i skægget over mig er dig vel undt No more Mr. Burns! Unimati.dk er oppe igen. 16738 No more Mr. Burns! Unimati.dk er oppe igen. 16738 No more Mr. Burns! Unimati.dk er oppe igen. 16738

Men en hel debat kun oprettet til ære for mig - jeg føler mig meget heldig hahaha. Kan jeg også vinde en præmie Question Question Question Exclamation

Forventer selvfølgelig slet ikke, at få svar på mine intelligente spørgsmål - må nok tage google i brug study scratch for at løse denne gåde. Eller måske bare konstatere, at der simpelthen en gang i mellem skrives ting og sager herinde, som jeg ikke skal bekymre mig det mindste om, når bare forummet er kørende 24/7 No more Mr. Burns! Unimati.dk er oppe igen. 16738 No more Mr. Burns! Unimati.dk er oppe igen. 16738 No more Mr. Burns! Unimati.dk er oppe igen. 16738
Tilbage til toppen Go down
http://www.wander.dk
Gerner

Gerner


Antal indlæg : 613
Join date : 08/06/09
Age : 64
Geografisk sted : det mørke jylland 8600

No more Mr. Burns! Unimati.dk er oppe igen. Empty
IndlægEmne: Sv: No more Mr. Burns! Unimati.dk er oppe igen.   No more Mr. Burns! Unimati.dk er oppe igen. Icon_minitimeOns 2 Sep 2009 - 8:34

Kiwa skrev:
Men en hel debat kun oprettet til ære for mig - jeg føler mig meget heldig hahaha. Kan jeg også vinde en præmie Question Question Question Exclamation

Jeps og præmien er en flok blåstribede No more Mr. Burns! Unimati.dk er oppe igen. 16738 No more Mr. Burns! Unimati.dk er oppe igen. 16738 No more Mr. Burns! Unimati.dk er oppe igen. 16738
Tilbage til toppen Go down
Kiwa

Kiwa


Antal indlæg : 887
Join date : 07/06/09
Age : 60
Geografisk sted : Gladsaxe (KBH området)

No more Mr. Burns! Unimati.dk er oppe igen. Empty
IndlægEmne: Sv: No more Mr. Burns! Unimati.dk er oppe igen.   No more Mr. Burns! Unimati.dk er oppe igen. Icon_minitimeOns 2 Sep 2009 - 17:29

Hvis præmien er blåstribede, så kan jeg desværre ikke tage imod den No more Mr. Burns! Unimati.dk er oppe igen. 725831 .

Har bestilt nye fisk i dag - og der er dermed fuldt optaget hos casa Wander, i mange år fremover Wink Desværre de blåstribede er vejet og fundet for tunge.

Men hvis du kan få afsat en ordentlig bunke foai unger for mig - så bliver pladsen lidt bedre igen No more Mr. Burns! Unimati.dk er oppe igen. 2948

Så drenge - løbet er kørt mht. de blåstribede Basketball
Tilbage til toppen Go down
http://www.wander.dk
Gerner

Gerner


Antal indlæg : 613
Join date : 08/06/09
Age : 64
Geografisk sted : det mørke jylland 8600

No more Mr. Burns! Unimati.dk er oppe igen. Empty
IndlægEmne: Sv: No more Mr. Burns! Unimati.dk er oppe igen.   No more Mr. Burns! Unimati.dk er oppe igen. Icon_minitimeOns 2 Sep 2009 - 18:28

Kiwa skrev:

Men hvis du kan få afsat en ordentlig bunke foai unger for mig - så bliver pladsen lidt bedre igen No more Mr. Burns! Unimati.dk er oppe igen. 2948

Så drenge - løbet er kørt mht. de blåstribede Basketball

hvor store er de unger??.....................jeg mangler nemlig noget levende foder til mine blåstribede,så dem kan jeg nemt afsætte for dig tongue tongue tongue No more Mr. Burns! Unimati.dk er oppe igen. 2948 No more Mr. Burns! Unimati.dk er oppe igen. 2948
Tilbage til toppen Go down
Kiwa

Kiwa


Antal indlæg : 887
Join date : 07/06/09
Age : 60
Geografisk sted : Gladsaxe (KBH området)

No more Mr. Burns! Unimati.dk er oppe igen. Empty
IndlægEmne: Sv: No more Mr. Burns! Unimati.dk er oppe igen.   No more Mr. Burns! Unimati.dk er oppe igen. Icon_minitimeOns 2 Sep 2009 - 18:36

Haha - de er store nok, men alt for dyrt købt foder affraid - selv for dine blåstribede lol!
Tilbage til toppen Go down
http://www.wander.dk
Sponsoreret inhold





No more Mr. Burns! Unimati.dk er oppe igen. Empty
IndlægEmne: Sv: No more Mr. Burns! Unimati.dk er oppe igen.   No more Mr. Burns! Unimati.dk er oppe igen. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
No more Mr. Burns! Unimati.dk er oppe igen.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» klasse fisk fra vendsyssel igen igen
» Hejsa fra Unimati Ole
» Wishlist - Unimati
» Unimati's medarbejdere...
» Mangler du inspiration? www.unimati.dk er opdateret med billeder af 600+ arter!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Ris/Ros & Gode Ideer-
Gå til: