Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgNyeste billederLog indTilmeldSeneste indlæg

 

 Omlægning af 900 L.

Go down 
+14
Malthe5
jensp
beltt
Jesper T
T.Hytting
Lars
Sciaenochromis
Gerner
Kiwa
lgb
stausholm
bent
Bo Jensen
Unimati
18 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Omlægning af 900 L. Empty
IndlægEmne: Omlægning af 900 L.   Omlægning af 900 L. Icon_minitimeSøn 4 Okt 2009 - 16:23

Så gik startskuddet til omlægningen af 900´eren.

Fiskene blev fanget op, akvariet tømt og sporadisk rengjort. Nogle påstår hårdnakket, at Heros kan gå i et 325´er...... det kan de ikke. Hvis du er i tvivl, så kig forbi, da mine går i et 325´er nu pga sygdom i det tiltængte akvarie Sad

Som akvariet så ud:


Tømt og det hele roder bare:


Nu skal baggrunden saves til, og monteres, så det kommer resten af dagen nok til at gå med Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Bo Jensen




Antal indlæg : 48
Join date : 10/06/09

Omlægning af 900 L. Empty
IndlægEmne: Sv: Omlægning af 900 L.   Omlægning af 900 L. Icon_minitimeSøn 4 Okt 2009 - 17:56

Kommer der så planter i nu når du lægger den om Ole..?
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Omlægning af 900 L. Empty
IndlægEmne: Sv: Omlægning af 900 L.   Omlægning af 900 L. Icon_minitimeSøn 4 Okt 2009 - 18:14

Det er umiddelbart planen, men det afhænger meget af, hvilke fisk jeg vælger at have gående deri. Lysmængden på 4x30 W kommer også til at begrænse udvalget af planter.
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Omlægning af 900 L. Empty
IndlægEmne: Sv: Omlægning af 900 L.   Omlægning af 900 L. Icon_minitimeSøn 4 Okt 2009 - 18:29

Så kom baggrunden i. Den fylder ikke meget i en 900´er, men det er jo kun fedt Very Happy



Nu skal der blandes og renses bundlag, og om en times tid kommer jeg filtermaterialerne ned bag baggrunden (den skl lige tørre lidt).
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
bent

bent


Antal indlæg : 184
Join date : 09/06/09
Age : 52
Geografisk sted : fredericia

Omlægning af 900 L. Empty
IndlægEmne: Sv: Omlægning af 900 L.   Omlægning af 900 L. Icon_minitimeSøn 4 Okt 2009 - 20:39

baggrunden er det en rockzolid baggrund, hvis det er var den svær at lave indsug i
Tilbage til toppen Go down
stausholm

stausholm


Antal indlæg : 427
Join date : 08/06/09
Age : 53
Geografisk sted : Århus

Omlægning af 900 L. Empty
IndlægEmne: Sv: Omlægning af 900 L.   Omlægning af 900 L. Icon_minitimeSøn 4 Okt 2009 - 21:07

det ser skisme godt ud Ole Omlægning af 900 L. 455281
glæder mig til at se det færdige resultat

allan
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Omlægning af 900 L. Empty
IndlægEmne: Sv: Omlægning af 900 L.   Omlægning af 900 L. Icon_minitimeSøn 4 Okt 2009 - 21:30

Jeps. Det er RockZolid Tropical Forest Tree. Den fylder ikke meget, så jeg har skubbet den 4-5 cm ud, så der var plads til 95 L biobolde og cirka 35 cm vat.
Den er da ikke svær at lave indsugninger i..... Man skal bare have det rigtige grej Omlægning af 900 L. 2948

Takker Allan.... Jeg har ævlet i flere år om at få det lavet om, og nu blev det endeligt cheers

Filteret er lavet, bundlaget er blandet & renset. Sten og rødder er placeret, og jeg er ved at fylde vand i akvariet..... Det bliver hammer godt Very Happy
Der er lavet nogle åbninger til eventuelle planter, ellers skal de bruges til at lave nogle huler med River Stone modulerne, når jeg engang får dem igen Wink
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
stausholm

stausholm


Antal indlæg : 427
Join date : 08/06/09
Age : 53
Geografisk sted : Århus

Omlægning af 900 L. Empty
IndlægEmne: Sv: Omlægning af 900 L.   Omlægning af 900 L. Icon_minitimeSøn 4 Okt 2009 - 21:55

hvilke fisk vil du have der i ?
kan være at det er nævnt før, men lige nu koncetrere jeg mig mere om den othellolagkage, jeg er ved at fortære lol!

allan
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Omlægning af 900 L. Empty
IndlægEmne: Sv: Omlægning af 900 L.   Omlægning af 900 L. Icon_minitimeMan 5 Okt 2009 - 0:27

Jamen, velbekom da Allan Very Happy

Der har været noget usikkerhed omkring fiskene, men jeg har talt frem og tilbage med Rikke her til aften.

Vi dropper Heros, og satser på følgende:

Vieja argentea. 3 stk på cirka 20 cm
Cichlasoma octofasciatus. 6 stk på 5-6 cm
Acarichthys heckelii. 4-6 stk på cirka 12-14 cm
En anden art, der ikke er bestemt endnu.
Diverse L-maller

Det er en tricky sammensætning med Jack D, men jeg håber, at det går, når de nu er så små. Ellers må enten de eller A. heckelii flytte. V. argentea har ikke vist nogen interesse i andre arter, så dem er jeg ikke så bange for. Alle 3 arter går ude i butikken lige nu, og har ikke vist en tendens til at æde planter, så derfor er der kommet planter i akvariet her til aften. Nu må vi se, om de også i fremtiden vil lade dem være Very Happy

Jeg har taget et billede af akvariet, men da det er meget støvet er billedet taget med blitz, og dermed er det svært at gengive huler/niveauforskellene i bundlaget. Bagsiden af hver rod er lavet, så de danner huler sammen med de naturlige huler i baggrunden..... det kan bare ikke fanges på kamera desværre. Når det hele er faldet til, så tager jeg lige et par nye skud. Om et par dage kommer fiskene nok i Omlægning af 900 L. 95018



Personligt synes jeg det er blevet mega hammer lamt super duper fedt.... og en verden til forskel iforhold til det gamle setup cheers
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
lgb




Antal indlæg : 199
Join date : 08/06/09
Geografisk sted : Silkeborg.

Omlægning af 900 L. Empty
IndlægEmne: Sv: Omlægning af 900 L.   Omlægning af 900 L. Icon_minitimeMan 5 Okt 2009 - 13:02

Det ser super godt ud. Nogle store baggrundsplanter ville være rigtig, evt sammen med nogle flydeplanter i det ene højrne, for at give en mere mørk side af akvariet.
Tilbage til toppen Go down
http://www.goc.se
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Omlægning af 900 L. Empty
IndlægEmne: Sv: Omlægning af 900 L.   Omlægning af 900 L. Icon_minitimeMan 5 Okt 2009 - 13:35

Hej Lasse

Der kommer også nogle Crinum thaianum i akvariet op af baggrunden. Flydeplanter er jeg ikke så pjattet med, da jeg ikke kan styre dem. Jeg har fluitans ude i butikken, og der samler jeg 2-3 håndfulde hver dag og fodrer mbunaerne, Heros og Auru med dem..... de vokser vildt sygeligt, og blokerer lyset til de andre planter Crying or Very sad
Men self.... hvis fiskene ikke bryder sig om lyset, så vil det være oplagt at bruge en flydeplante, så det er skrevet bag øret Very Happy

Der er også Vallisneria spiralis i akvariet, men jeg synes de har en tendens til at lave en masse "udlæggere", fremfor at vokse i højden, men det er måske normalt?
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
lgb




Antal indlæg : 199
Join date : 08/06/09
Geografisk sted : Silkeborg.

Omlægning af 900 L. Empty
IndlægEmne: Sv: Omlægning af 900 L.   Omlægning af 900 L. Icon_minitimeMan 5 Okt 2009 - 14:11

Crinum thaianum er også en lækket planter, har den selv. Et par store anubias vil heller ikke være af vejen, har lige selv fået en nyt art, skal nok lige have et par skud med, hvis jeg kommer forbi lol! Hvis du er så pjattet med flyeplanter, kunne du jo prøve en af de mange lotuser der findes. evt af de røde, til at bryde det grønne.
Tilbage til toppen Go down
http://www.goc.se
Kiwa

Kiwa


Antal indlæg : 887
Join date : 07/06/09
Age : 60
Geografisk sted : Gladsaxe (KBH området)

Omlægning af 900 L. Empty
IndlægEmne: Sv: Omlægning af 900 L.   Omlægning af 900 L. Icon_minitimeMan 5 Okt 2009 - 17:52

Rigtig flot resultat Ole Omlægning af 900 L. 455281 Åbent og enkelt i opbygningen.

Kan godt forstå du er tilfreds, det må ikke have været en nem omgang, at omlægge det akvarium.
Tilbage til toppen Go down
http://www.wander.dk
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Omlægning af 900 L. Empty
IndlægEmne: Sv: Omlægning af 900 L.   Omlægning af 900 L. Icon_minitimeMan 5 Okt 2009 - 18:16

Der er et par anubias i akvariet på rødderne.... de er jop så dejligt nemme at have med at gøre Very Happy

Tak skal du ha Yvonne. Det er dog ikke så åbent og enkelt virkeligheden. Der er "lavet" 12 store huler i sammenspil mellem bundlag, rødder, sten og baggrunden, og bundlaget svinger mellem 2 cm og 15-16 cm i tykkelsen.... det kan bare ikke vises på kamera Crying or Very sad

Men fedt, det er det cheers

Fiskebestanden er også kommet på plads. Det bliver mellemamerikanere med en enkelt afstikker til sydamerika (A. heckelii). Hvis det ikke går med A. heckelii, så ryger de op hurtigst muligt, så de ikke lider overlast.

Besætningen bliver som følger:
Vieja argentea. 3 stk på cirka 20 cm. Kommer i akvariet om 2-3 uger, eller når de er klar til det.
Cichlasoma octofasciatus - Jack Dempsey. 10 stk på 5-6 cm. Efter pardannelse fjernes de overskydende.
Hypsophrys nicaraguensis. 10 stk på 5-6 cm. Efter pardannelse fjernes de overskydende.
Thorichtys meeki. 6 stk på 5-6 cm.
Acarichthys heckelii. 6 stk på cirka 12-14 cm
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Omlægning af 900 L. Empty
IndlægEmne: Sv: Omlægning af 900 L.   Omlægning af 900 L. Icon_minitimeMan 5 Okt 2009 - 19:10

Nu kom de første fisk over.

Cichlasoma octofasciatus
Hypsophrys nicaraguensis
Thorichtys meeki

De får deres egen lille foderblanding bestående af; Min Malawi fritsvømmerblanding iblandet lidt mere OSI - Cichlid flakes, OSI - Cichlid pellets small og OSI - Spirulina pellets small. Det bør tilgodese deres behov for protein og grønt, så de får en stille og rolig men stabil opvækst. Når A. heckelii kommer i akvariet spæder jeg op med nogle flere OSI - Sinking Shrimp Pellets, da de går helt amok, når de får dem Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
stausholm

stausholm


Antal indlæg : 427
Join date : 08/06/09
Age : 53
Geografisk sted : Århus

Omlægning af 900 L. Empty
IndlægEmne: Sv: Omlægning af 900 L.   Omlægning af 900 L. Icon_minitimeMan 5 Okt 2009 - 21:17

du bør ikke sætte Heckelii´en der i. det er en jordspiser som geophagus´erne og derfor noget sart.
ellers ser det fint ud.

allan
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Omlægning af 900 L. Empty
IndlægEmne: Sv: Omlægning af 900 L.   Omlægning af 900 L. Icon_minitimeMan 5 Okt 2009 - 22:11

He he ja..... du har helt ret. Der var nok også en grund til, at jeg gik forbi dem, da jeg hentede fiskene. Der er ingen grund til at tage chancer, når man nu ikke er tvunget til det. Hvis jeg ikke kan leve uden dem, så må det øverste akvarie jo bare omlægges Omlægning af 900 L. 2948

Lidt sydamerika skal der dog deri, så det bliver Aquidens rivulatus. De er dog meget små (foder for argentea), men en månedstid på ordentlig foder, bør udligne den risiko. Der er jo heller ingen garanti for, at de to smadrede argentea overlever.... der kan jo ske så meget med dem endnu.
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Bo Jensen




Antal indlæg : 48
Join date : 10/06/09

Omlægning af 900 L. Empty
IndlægEmne: Sv: Omlægning af 900 L.   Omlægning af 900 L. Icon_minitimeMan 5 Okt 2009 - 22:41

Ja Ole, det ser jo ikke så tosset ud.. tongue men en 15-20 planter mere ville nok lige sætte prikken over i'et.. lol!
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Omlægning af 900 L. Empty
IndlægEmne: Sv: Omlægning af 900 L.   Omlægning af 900 L. Icon_minitimeMan 5 Okt 2009 - 22:45

Nahhh.... der kommer lidt Crinum i, og så må jeg se, om fiskene æder dem. Det er jo lidt et dyrt foder, hvis de går hen og får smag for det Omlægning af 900 L. 2948
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Gerner

Gerner


Antal indlæg : 613
Join date : 08/06/09
Age : 64
Geografisk sted : det mørke jylland 8600

Omlægning af 900 L. Empty
IndlægEmne: Sv: Omlægning af 900 L.   Omlægning af 900 L. Icon_minitimeTirs 6 Okt 2009 - 9:47

Hej Ole
Det er jo bkevet kanonflot,du kan bare det der med akvarier og baggrunde Smile glæder mig til billeder af det når det er faldet til og med fiskene i............... super godt arbejde Omlægning af 900 L. 322163
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Omlægning af 900 L. Empty
IndlægEmne: Sv: Omlægning af 900 L.   Omlægning af 900 L. Icon_minitimeTirs 6 Okt 2009 - 10:24

Takker, din fedterøv Omlægning af 900 L. 2948

Jeg prøvede at tage nogle nye skud i går for at vise niveauforskellene i bundlaget, samt hulerne i de nedgravede rødder og sten, men det kommer ikke ordentligt frem på billederne. Jeg bliver vist nødt til på et tidspunkt at holde et møde, så dem, der har lyst, kan se det i virkeligheden Very Happy

Noget helt andet er..... Jeg aner ikke, om det klarer op indenfor en overskuelig fremtid, da jeg har eksperimenteret lidt med flowet. Filteret bliver trukket af en Aquaclear 70 (1500 L/timen), og et Aquaclear 50 (960 L/timen) som ekstra cirkulation. Det er omvendt af, hvad jeg plejer at gøre, da jeg ikke har gode erfaringer med flow over 1000 L/timen igennem filtervattet (vandet ser støvet ud). Mange påstår dog, at det sagtens kan køre, så nu prøver jeg igen Very Happy

Da vores stue er ret kold hele året rundt, så kører varmelegemet også hele året. Dvs. jeg er ligeglad med, hvor mange watt mine pumper bruger, da det alligevel bliver omsat til varme, og dermed starter varmelegemet bare ikke så tit. Det giver en god mulighed for at "lege" med de store powerheads, som jeg bare kan drosle ned, hvis der er for meget flow igennem vattet. I butikken kan jeg ikke bruge store powerheads, da akvariet så vil blive for varmt pga. wattforbruget.
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Gerner

Gerner


Antal indlæg : 613
Join date : 08/06/09
Age : 64
Geografisk sted : det mørke jylland 8600

Omlægning af 900 L. Empty
IndlægEmne: Sv: Omlægning af 900 L.   Omlægning af 900 L. Icon_minitimeOns 7 Okt 2009 - 11:38

Fedterøv hov hov du pas nu på
ellers fortæller jeg alle de andre at min tangaål hedder OLE Omlægning af 900 L. 16738 Omlægning af 900 L. 16738 Omlægning af 900 L. 16738 Omlægning af 900 L. 16738 Omlægning af 900 L. 16738
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Omlægning af 900 L. Empty
IndlægEmne: Sv: Omlægning af 900 L.   Omlægning af 900 L. Icon_minitimeTors 8 Okt 2009 - 0:32

Ha ha. Fair nok Omlægning af 900 L. 16738

En lille opdatering; akvariet er ikke klaret helt op endnu, men det hjælper på det. Fiskene stortrives, og lader sig ikke gå på, at de ikke er specielt store. De spiller ihvertfald gevaldigt op til hinanden, og en rivulatus på 4-5 cm jager gerne en anden hele vejen over de 2 meter Omlægning af 900 L. 2948
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Sciaenochromis




Antal indlæg : 441
Join date : 06/10/09

Omlægning af 900 L. Empty
IndlægEmne: Sv: Omlægning af 900 L.   Omlægning af 900 L. Icon_minitimeFre 9 Okt 2009 - 13:59

Ser rigtig godt ud Ole! Omlægning af 900 L. 322163
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Omlægning af 900 L. Empty
IndlægEmne: Sv: Omlægning af 900 L.   Omlægning af 900 L. Icon_minitimeFre 9 Okt 2009 - 21:44

Takker Very Happy

I dag kom der en kasse bundlagsgødning fra Ullits, så planterne også kan få noget at gro af. De er allerede lagt ned i bundlaget til planterne, så nogengange kan det godt gå hurtigt cheers

Jeg har set forskellen, hvis man dropper gødningen i nogle dage. Det er derfor min alt overskyggende plan, at gøde hver dag med flydende mikro- og makrogødning (makrogødning UDEN nitrat) fra Ullits og så ellers give dem et skud EasyCarbo. Jeg vil død og pine prøve at have et flot planteakvarie, så gødning og "nusning" prioriterer jeg højt...... ihvertfald så lang tid fiskene piller nallerne fra planterne Omlægning af 900 L. 2948
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Omlægning af 900 L. Empty
IndlægEmne: Sv: Omlægning af 900 L.   Omlægning af 900 L. Icon_minitimeMan 12 Okt 2009 - 16:13

Nu er der kommet lidt forskellige maller i akvariet, da brunalger begyndte at sætte sig på planterne. De er nu væk, og det hele kører bare.

Jeg håber, at der kommer planter på onsdag, så jeg kan få nogle flere i akvariet.

V. argentea er droppet af flere årsager:

Især størrelsesforskellen mellem dem og de andre i akvariet vil give et fodringsmæssigt problem. Allerede nu ser Jack D ud til at springe i luften efter fodring, selv om der fodres meget sparsomt. Skal jeg opretholde kropsformen på en 20 cm V. argentea, så vil det højest sandsynligt give problemer for de små og vice versa.

Visuelt er V. argentea for store i forhold til de andre beboere (min smag).

Der er stadigvæk tvivl om de to smadrede individer vil overleve, og jeg vil ikke tage nogle chancer i akvariet. Skulle de overleve, så vil det øverste 720´er i butikken ("showakvariet") nok blive lavet om til dem, men det vil tiden vise.
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Omlægning af 900 L. Empty
IndlægEmne: Sv: Omlægning af 900 L.   Omlægning af 900 L. Icon_minitimeLør 17 Okt 2009 - 0:43

Nogle flere planter er kommet til, og det første vandskifte blev foretaget i dag. Der er sket en mærkbar positiv udvikling i planterne, efter jeg fik bundlagsgødning i, men Vallisneria spiralis bliver stadigvæk ved med at sprede sig uden af blive højere..... men såen skal det jo nok bare være Very Happy

Bundlaget er faldet rigtig meget sammen, men det skyldes sikkert, at der var meget luft i det i starten. Det havde jeg ikke tænkt på, men det husker jeg så i fremtiden.

Vandet er ikke klaret helt op endnu, men det kører tilfredsstillende.... fiskene brokker sig ihvertfald ikke, og det er jo hovedsagen cheers

Billedet er taget for 20 minutter siden:
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Sciaenochromis




Antal indlæg : 441
Join date : 06/10/09

Omlægning af 900 L. Empty
IndlægEmne: Sv: Omlægning af 900 L.   Omlægning af 900 L. Icon_minitimeLør 17 Okt 2009 - 0:54

Selv om jeg personligt ikke er til amerikanere og plante akvarier og hvad har vi må jeg sige, at det der, ser sgu monster godt ud.... Omlægning af 900 L. 95018

Det er da vildt, at du efter så få dage allerede kan se en mærkbar udvikling i planterne, pga. det bundlagsgødning! Det sparker da røv så... Smile
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Omlægning af 900 L. Empty
IndlægEmne: Sv: Omlægning af 900 L.   Omlægning af 900 L. Icon_minitimeLør 17 Okt 2009 - 1:25

Planter har aldrig rigtig sagt mig noget, men jeg må indrømme, at jeg er blevet noget grebet af det, efter at jeg har fået en lille undervisning i det. Nogle planter vokser rigtig hurtigt, og viser hurtigt deres "taknemmelighed", og så er det jo sjovt at have dem Laughing
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Gerner

Gerner


Antal indlæg : 613
Join date : 08/06/09
Age : 64
Geografisk sted : det mørke jylland 8600

Omlægning af 900 L. Empty
IndlægEmne: Sv: Omlægning af 900 L.   Omlægning af 900 L. Icon_minitimeLør 17 Okt 2009 - 10:43

Det er da blevet rigtig fint Ole ,det ser rigtig fint ud
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Omlægning af 900 L. Empty
IndlægEmne: Sv: Omlægning af 900 L.   Omlægning af 900 L. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Omlægning af 900 L.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 6Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» Omlægning af 325 L Kisar fra malawi til Amerika.
» Omlægning af 325 L Borneo fra malawi til Amerika.
» omlægning af akvarie
» Ællebælle!! omlægning!!
» Omlægning af 720 L malawi til sydamerika.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Akvarieforum :: Inspiration :: Akvarier-
Gå til: