Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgNyeste billederLog indTilmeldSeneste indlæg

 

 Powerheads brummer

Go down 
+3
Gerner
THORLEIFDK
Sciaenochromis
7 deltagere
ForfatterBesked
Sciaenochromis




Antal indlæg : 441
Join date : 06/10/09

Powerheads brummer Empty
IndlægEmne: Powerheads brummer   Powerheads brummer Icon_minitimeFre 13 Nov 2009 - 3:37

Hejsa

Min AquaClear 50 og Hydor 1200 brummer som en i helved.... Hvis jeg var fisk, så ville jeg gå amok Powerheads brummer 107245 Powerheads brummer 571744 Powerheads brummer 152583 Powerheads brummer 212694 Mad Crying or Very sad No Powerheads brummer 305101 Powerheads brummer 646538 Powerheads brummer 704381
Tilbage til toppen Go down
Sciaenochromis




Antal indlæg : 441
Join date : 06/10/09

Powerheads brummer Empty
IndlægEmne: Sv: Powerheads brummer   Powerheads brummer Icon_minitimeSøn 15 Nov 2009 - 8:26

Powerheads brummer 107245 Powerheads brummer 571744 Powerheads brummer 152583 Powerheads brummer 212694 Mad Crying or Very sad No Powerheads brummer 305101 Powerheads brummer 646538 Powerheads brummer 704381
Tilbage til toppen Go down
THORLEIFDK

THORLEIFDK


Antal indlæg : 169
Join date : 09/06/09
Age : 53
Geografisk sted : København

Powerheads brummer Empty
IndlægEmne: Sv: Powerheads brummer   Powerheads brummer Icon_minitimeSøn 15 Nov 2009 - 8:51

Brummer stadig???
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/user/THORLEIFDK
Sciaenochromis




Antal indlæg : 441
Join date : 06/10/09

Powerheads brummer Empty
IndlægEmne: Sv: Powerheads brummer   Powerheads brummer Icon_minitimeSøn 15 Nov 2009 - 11:59

THORLEIFDK skrev:
Brummer stadig???

ja meget.... Crying or Very sad
Tilbage til toppen Go down
Gerner

Gerner


Antal indlæg : 613
Join date : 08/06/09
Age : 64
Geografisk sted : det mørke jylland 8600

Powerheads brummer Empty
IndlægEmne: Sv: Powerheads brummer   Powerheads brummer Icon_minitimeSøn 15 Nov 2009 - 12:19

Med alle de problemer du har haft,i den korte tid akvariet har kørt hos dig.

Hvornår har du haft tid til at nyde dine fisk???? Razz
Tilbage til toppen Go down
Jan P

Jan P


Antal indlæg : 4
Join date : 11/09/09
Geografisk sted : Harlev J

Powerheads brummer Empty
IndlægEmne: Sv: Powerheads brummer   Powerheads brummer Icon_minitimeSøn 15 Nov 2009 - 12:59

Mit nye Hydor P/H som blev startet i fredags brummer desværre også væsentlig mere end forventet - ved ikke om det er en fejl eller de alle lyder sådan scratch
Tilbage til toppen Go down
bent

bent


Antal indlæg : 184
Join date : 09/06/09
Age : 52
Geografisk sted : fredericia

Powerheads brummer Empty
IndlægEmne: Sv: Powerheads brummer   Powerheads brummer Icon_minitimeSøn 15 Nov 2009 - 13:53

har du prøvet at sætte noget skum i mellem powerhead og glas eller det den ligger op af
Tilbage til toppen Go down
Sciaenochromis




Antal indlæg : 441
Join date : 06/10/09

Powerheads brummer Empty
IndlægEmne: Sv: Powerheads brummer   Powerheads brummer Icon_minitimeSøn 15 Nov 2009 - 21:48

Gerner skrev:
Med alle de problemer du har haft,i den korte tid akvariet har kørt hos dig.

Hvornår har du haft tid til at nyde dine fisk???? Razz

aarrgghhhh.... det er da ik så slemt, syntes du? Mit forreste hvide rør stod af for et par dage siden efter omkring 200 timer, hvis vi lige skal ha' det med også! cheers

men fiskene trives ellers. Syntes der er en go' harmoni. Min S. fryeri er præsident der inde og efter ham er det en af Red Empress hannerne. Han er vicepræsident.


Sidst rettet af Sciaenochromis Søn 15 Nov 2009 - 21:58, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Sciaenochromis




Antal indlæg : 441
Join date : 06/10/09

Powerheads brummer Empty
IndlægEmne: Sv: Powerheads brummer   Powerheads brummer Icon_minitimeSøn 15 Nov 2009 - 21:55

bent skrev:
har du prøvet at sætte noget skum i mellem powerhead og glas eller det den ligger op af

De ligger nemlig på skum bent... men åbentbart ik nok! Hehe. Tror det er Aqua Clear'en der larmer mest.

Hvis ikke det hjælper når jeg får lavet udstrømning igennem modulet, i stedet for op over med slange, hvor P/H ligger så der ikke er nogen slange som berører modulet, glas eller armatur, så ved sgu ik lige!

Hvad for P/H's kører i andre med herinde som ik larmer? Smile
Tilbage til toppen Go down
bent

bent


Antal indlæg : 184
Join date : 09/06/09
Age : 52
Geografisk sted : fredericia

Powerheads brummer Empty
IndlægEmne: Sv: Powerheads brummer   Powerheads brummer Icon_minitimeMan 16 Nov 2009 - 8:09

hvadså med at prøve at se om der sidder noget ved rotoeren
Tilbage til toppen Go down
Sciaenochromis




Antal indlæg : 441
Join date : 06/10/09

Powerheads brummer Empty
IndlægEmne: Sv: Powerheads brummer   Powerheads brummer Icon_minitimeTirs 17 Nov 2009 - 0:36

bent skrev:
hvadså med at prøve at se om der sidder noget ved rotoeren

tjaaa... det kan være. Prøver lige og skille dem ad.
Tilbage til toppen Go down
lindum




Antal indlæg : 420
Join date : 08/06/09
Age : 62
Geografisk sted : viborg

Powerheads brummer Empty
IndlægEmne: Sv: Powerheads brummer   Powerheads brummer Icon_minitimeTirs 17 Nov 2009 - 1:01

hmmm hvordan ligger/sidder de ? i moduler?? hvordan? lyder som om det er resonans.........
Tilbage til toppen Go down
Sciaenochromis




Antal indlæg : 441
Join date : 06/10/09

Powerheads brummer Empty
IndlægEmne: Sv: Powerheads brummer   Powerheads brummer Icon_minitimeTirs 17 Nov 2009 - 23:23

lindum skrev:
hmmm hvordan ligger/sidder de ? i moduler?? hvordan? lyder som om det er resonans.........

hej lindum

tror du har ret i at det er resonans. Men det er også brummen fra P/H. En blanding tror jeg... Men hvis resonansen ik var der, så ville det være ok.

prøv og se billederne her, så kan du se hvordan P/H ligger i modulerne:

Powerheads brummer Rimg0232

Powerheads brummer Rimg0233

Powerheads brummer Rimg0234g
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Powerheads brummer Empty
IndlægEmne: Sv: Powerheads brummer   Powerheads brummer Icon_minitimeOns 18 Nov 2009 - 2:58

Tag pumpen ud af modulet, og hold den nede i vandet, så resonansproblemt ihvertfald ikke er tilstede. Hvis den larmer, skiller du den ad under vandet og samler den igen, og starter den op. Larmer den stadigvæk, så får du self bare en ny. Defekte pumper findes der jo nok af Wink

.... på den anden side, så kan du jo nok alligevel ikke høre dem, når du får sat din nye "påhængsmotor" i akvariet Powerheads brummer 16738 Powerheads brummer 16738
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Gerner

Gerner


Antal indlæg : 613
Join date : 08/06/09
Age : 64
Geografisk sted : det mørke jylland 8600

Powerheads brummer Empty
IndlægEmne: Sv: Powerheads brummer   Powerheads brummer Icon_minitimeOns 18 Nov 2009 - 12:20

Halli hallo
Jeg ville nu heller ikke have den slange liggende henover midtersprossen.Da den ihverfald kan give resonans ,prøv at lade slangen hæbge kun over modulet,det er jeg overbevist on vil hjælpe.
Tilbage til toppen Go down
Sciaenochromis




Antal indlæg : 441
Join date : 06/10/09

Powerheads brummer Empty
IndlægEmne: Sv: Powerheads brummer   Powerheads brummer Icon_minitimeOns 18 Nov 2009 - 16:15

Unimati skrev:
Tag pumpen ud af modulet, og hold den nede i vandet, så resonansproblemt ihvertfald ikke er tilstede. Hvis den larmer, skiller du den ad under vandet og samler den igen, og starter den op. Larmer den stadigvæk, så får du self bare en ny. Defekte pumper findes der jo nok af Wink

.... på den anden side, så kan du jo nok alligevel ikke høre dem, når du får sat din nye "påhængsmotor" i akvariet Powerheads brummer 16738 Powerheads brummer 16738

**LOL**!!!!!!!! lol! hahaha... påhængsmotor. Men den skal jo ik kører ret meget.

Lyder godt Ole. Jeg prøver mig lige frem som du skriver i aften når der er ro (eller når orkanen har lagt sig). Det blæser satme her på toppen af bakken hvor vi bor i Vejle ca. 60-70 m above sea level. Så lige nu kan jeg ik høre nogen brummen fra pumperne. Laughing
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Powerheads brummer Empty
IndlægEmne: Sv: Powerheads brummer   Powerheads brummer Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Powerheads brummer
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Luftpumpe som ik brummer?
» Baggrunds filter og powerheads

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Akvarieforum :: Generelt-
Gå til: