Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgNyeste billederLog indTilmeldSeneste indlæg

 

 ikke hurtig no

Go down 
+8
bent
FinnB
Kiwa
Andersen
stausholm
Unimati
green
peter hp
12 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Kiwa

Kiwa


Antal indlæg : 887
Join date : 07/06/09
Age : 60
Geografisk sted : Gladsaxe (KBH området)

ikke hurtig no - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ikke hurtig no   ikke hurtig no - Page 2 Icon_minitimeLør 21 Aug 2010 - 11:16

Jeg elsker det ordsprog du har der Ole lol!

Tilbage til toppen Go down
http://www.wander.dk
peter hp

peter hp


Antal indlæg : 245
Join date : 06/06/09
Geografisk sted : Hjørring

ikke hurtig no - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ikke hurtig no   ikke hurtig no - Page 2 Icon_minitimeSøn 29 Aug 2010 - 20:50

Det er for simpelthen stort, det synes Lene, og jeg kan også godt se, at den fylder mere end det jeg regnede med lol! PIS

Nu er det sat på nogle pinde, så tæppet slipper for blive trykket sammen, så må jeg se hvad dælen jeg så finder på, lol! sælger den nok igen.







Tilbage til toppen Go down
FinnB

FinnB


Antal indlæg : 83
Join date : 08/06/09
Age : 60
Geografisk sted : Avnbøl

ikke hurtig no - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ikke hurtig no   ikke hurtig no - Page 2 Icon_minitimeSøn 29 Aug 2010 - 20:56

peter hp skrev:
Det er for simpelthen stort, det synes Lene, og jeg kan også godt se, at den fylder mere end det jeg regnede med lol! PIS

Nu er det sat på nogle pinde, så tæppet slipper for blive trykket sammen, så må jeg se hvad dælen jeg så finder på, lol! sælger den nok igen.


Hvad snakker vi pris.... ??
Tilbage til toppen Go down
http://www.alssundakva.dk
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

ikke hurtig no - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ikke hurtig no   ikke hurtig no - Page 2 Icon_minitimeSøn 29 Aug 2010 - 21:00

For satan Peter. Det er sq for sjovt... sorry ikke hurtig no - Page 2 162245 ikke hurtig no - Page 2 162245 ikke hurtig no - Page 2 162245
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
peter hp

peter hp


Antal indlæg : 245
Join date : 06/06/09
Geografisk sted : Hjørring

ikke hurtig no - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ikke hurtig no   ikke hurtig no - Page 2 Icon_minitimeSøn 29 Aug 2010 - 21:05

FinnB skrev:
peter hp skrev:
Det er for simpelthen stort, det synes Lene, og jeg kan også godt se, at den fylder mere end det jeg regnede med lol! PIS

Nu er det sat på nogle pinde, så tæppet slipper for blive trykket sammen, så må jeg se hvad dælen jeg så finder på, lol! sælger den nok igen.


Hvad snakker vi pris.... ??

Hej Finn

Vi lader lige roen falde over det lille hjem, et par dage før jeg vil sige mere
Tilbage til toppen Go down
peter hp

peter hp


Antal indlæg : 245
Join date : 06/06/09
Geografisk sted : Hjørring

ikke hurtig no - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ikke hurtig no   ikke hurtig no - Page 2 Icon_minitimeSøn 29 Aug 2010 - 21:07

Unimati skrev:
For satan Peter. Det er sq for sjovt... sorry ikke hurtig no - Page 2 162245 ikke hurtig no - Page 2 162245 ikke hurtig no - Page 2 162245

Det gør ikke noget Ole, ikke føste gang jeg har lavet et fejl køb, og det bliver måske heller ikke det sidste lol!

Det hjælper nok ikke at sige, jeg bliver klogere med alderen lol!
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

ikke hurtig no - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ikke hurtig no   ikke hurtig no - Page 2 Icon_minitimeSøn 29 Aug 2010 - 21:23

Det bliver garanteret ikke sidste gang ikke hurtig no - Page 2 16738
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
peter hp

peter hp


Antal indlæg : 245
Join date : 06/06/09
Geografisk sted : Hjørring

ikke hurtig no - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ikke hurtig no   ikke hurtig no - Page 2 Icon_minitimeLør 18 Sep 2010 - 17:58

Så sker der lidt igen, det får lov at blive stående lol! på betingelse af, det andet akvarie som står i stuen skal ud, og det skal være inden jul lol!

Bordet er vattet ud, og jrgeg har lavet et par prøve opsætninger, Very Happy og tror det bliver en af dem, jeg saver ikke i dem Ole,








Tilbage til toppen Go down
bent

bent


Antal indlæg : 184
Join date : 09/06/09
Age : 52
Geografisk sted : fredericia

ikke hurtig no - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ikke hurtig no   ikke hurtig no - Page 2 Icon_minitimeLør 18 Sep 2010 - 18:22

hvor stor er den det ser da spændende ud Very Happy
Tilbage til toppen Go down
peter hp

peter hp


Antal indlæg : 245
Join date : 06/06/09
Geografisk sted : Hjørring

ikke hurtig no - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ikke hurtig no   ikke hurtig no - Page 2 Icon_minitimeLør 18 Sep 2010 - 18:59

Det er et 900 l.
Tilbage til toppen Go down
peter hp

peter hp


Antal indlæg : 245
Join date : 06/06/09
Geografisk sted : Hjørring

ikke hurtig no - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ikke hurtig no   ikke hurtig no - Page 2 Icon_minitimeSøn 19 Sep 2010 - 20:12

Så er modulerne limet fast, og baggrunden sat til salg, tror det bliver godt. lol!

I skal da lige se, det dejlige akvarie, som min kone ikke mener at der plads til i stue lol!
hun mener det alvorligt, at det skal sælges, man sælger ikke et Tropeakvarie frivilligt lol!



Tilbage til toppen Go down
peter hp

peter hp


Antal indlæg : 245
Join date : 06/06/09
Geografisk sted : Hjørring

ikke hurtig no - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ikke hurtig no   ikke hurtig no - Page 2 Icon_minitimeLør 25 Sep 2010 - 16:25

Så er det godt vel halvtfyldt, tror stadig det bliver godt, selv om jeg ikke har savet i dem lol!


Tilbage til toppen Go down
Gerner

Gerner


Antal indlæg : 613
Join date : 08/06/09
Age : 64
Geografisk sted : det mørke jylland 8600

ikke hurtig no - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ikke hurtig no   ikke hurtig no - Page 2 Icon_minitimeLør 25 Sep 2010 - 17:19

Det skal da nok blive godt,hvilke beboere skal der i ?
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

ikke hurtig no - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ikke hurtig no   ikke hurtig no - Page 2 Icon_minitimeLør 25 Sep 2010 - 17:43

Det vil pynte med lidt sand i akvariet, men det er jo selvfølgelig smag og behag lol!

Det skal nok blive rigtig godt, selv om du var lidt en kylling omkring tilsavning Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
peter hp

peter hp


Antal indlæg : 245
Join date : 06/06/09
Geografisk sted : Hjørring

ikke hurtig no - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ikke hurtig no   ikke hurtig no - Page 2 Icon_minitimeLør 25 Sep 2010 - 18:35

Gerner skrev:
Det skal da nok blive godt,hvilke beboere skal der i ?

Tropheus, tror det bliver mine Appelsiner, der kommer til at nyde den balje, måske sammen med en lille flok Duiboisi Maswa
Tilbage til toppen Go down
peter hp

peter hp


Antal indlæg : 245
Join date : 06/06/09
Geografisk sted : Hjørring

ikke hurtig no - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ikke hurtig no   ikke hurtig no - Page 2 Icon_minitimeLør 25 Sep 2010 - 18:38

Unimati skrev:
Det vil pynte med lidt sand i akvariet, men det er jo selvfølgelig smag og behag lol!

Det skal nok blive rigtig godt, selv om du var lidt en kylling omkring tilsavning Very Happy

Jeg har købt sand Ole, skal lige være sikker på det står fuldstændig i vatter inden jeg smider det i

Tilbage til toppen Go down
green

green


Antal indlæg : 224
Join date : 06/03/10
Age : 71
Geografisk sted : Silkeborg

ikke hurtig no - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ikke hurtig no   ikke hurtig no - Page 2 Icon_minitimeMan 27 Sep 2010 - 14:27

Savet eller ej, Very Happy så ser det godt ud med modulerner, de ser ihvertfald anderledes ud med det lyse striber og giver et look man ikke ser så tit. cheers
Tilbage til toppen Go down
peter hp

peter hp


Antal indlæg : 245
Join date : 06/06/09
Geografisk sted : Hjørring

ikke hurtig no - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ikke hurtig no   ikke hurtig no - Page 2 Icon_minitimeMan 27 Sep 2010 - 19:57

green skrev:
Savet eller ej, Very Happy så ser det godt ud med modulerner, de ser ihvertfald anderledes ud med det lyse striber og giver et look man ikke ser så tit. cheers

Tak skal du have Jørn, det skulle være de eneste, der er lavet med det mønster
Tilbage til toppen Go down
skod

skod


Antal indlæg : 26
Join date : 08/06/09
Age : 59
Geografisk sted : Aabybro, Nordjylland

ikke hurtig no - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ikke hurtig no   ikke hurtig no - Page 2 Icon_minitimeMan 27 Sep 2010 - 20:33

Det ser bragende godt ud Peter! Hør ikke på Ole´s vilde ideer, han er kun ude på at sælge flere moduler ikke hurtig no - Page 2 55835
Tilbage til toppen Go down
http://www.gteck.dk/#home
peter hp

peter hp


Antal indlæg : 245
Join date : 06/06/09
Geografisk sted : Hjørring

ikke hurtig no - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ikke hurtig no   ikke hurtig no - Page 2 Icon_minitimeMan 27 Sep 2010 - 21:03

Tak Gert, efter flere forsøg på at få det i vatter, så tror jeg den er der, sand er kommet i,
så mon ikke det sidste vand kommer i morgen, hvis jeg får tid lol!

Og jeg bliver mere og mere tilfreds med modulerne.





Tilbage til toppen Go down
Michael A

Michael A


Antal indlæg : 220
Join date : 15/07/09
Age : 51
Geografisk sted : Randers

ikke hurtig no - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ikke hurtig no   ikke hurtig no - Page 2 Icon_minitimeMan 4 Okt 2010 - 0:43

Jeg synes det er bedere at du kommer herned og henter en ordentlig stak moduler Peter -
de 3 der fylder ikke nok på sådan en bagvæg Wink

Jeg er ved at tømme 2 x 720 ltr. for moduler ... der er vist 10 - 12 stk. i alt ....
Tilbage til toppen Go down
peter hp

peter hp


Antal indlæg : 245
Join date : 06/06/09
Geografisk sted : Hjørring

ikke hurtig no - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ikke hurtig no   ikke hurtig no - Page 2 Icon_minitimeMan 4 Okt 2010 - 20:19

Haha den er go med dig Michael, der er ikke plads til ret meget mere på den bagrude.

Er du blevet træt af moduler ? siden skal op
Tilbage til toppen Go down
lindum




Antal indlæg : 420
Join date : 08/06/09
Age : 62
Geografisk sted : viborg

ikke hurtig no - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ikke hurtig no   ikke hurtig no - Page 2 Icon_minitimeMan 4 Okt 2010 - 22:17

ja.hvorfor dog Michael ??? jeg har lige gjort det modsatte, og fyldt op med moduler Basketball
Tilbage til toppen Go down
Michael A

Michael A


Antal indlæg : 220
Join date : 15/07/09
Age : 51
Geografisk sted : Randers

ikke hurtig no - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ikke hurtig no   ikke hurtig no - Page 2 Icon_minitimeMan 4 Okt 2010 - 23:00

Nej jeg vil ikke sige at jeg er blevet descideret træt af dem -
men de få arter der interesserer mig efterhånden tager en del plads op,
derfor er det ikke særligt hensigtsmæssigt at modulerne tager 1/3 af pladsen.

Jeg er netop blevet færdig med at tømme akvarie nr. 2 for moduler, det er et satans arbejde
skulle jeg hilse og sige, faktisk værre en det var at sætte dem i ikke hurtig no - Page 2 107245

Det er da også kun akvarister der er så tossede ikke hurtig no - Page 2 967887
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





ikke hurtig no - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ikke hurtig no   ikke hurtig no - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
ikke hurtig no
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Dog ikke et Mbuna
» fra malawi til jeg ved ikke hvad ;-)
» Gider ikke mere!!
» Sat#"&%==? nu skete det der helst ikke skulle ske !!!!!!!
» Mine T5 80W rør tænder ikke mere!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Kaffebaren-
Gå til: