Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgNyeste billederLog indTilmeldSeneste indlæg

 

 Problem med aquabee up2000

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
rasmus v

rasmus v


Antal indlæg : 70
Join date : 05/08/09
Age : 42
Geografisk sted : Hanstholm

Problem med aquabee up2000 Empty
IndlægEmne: Problem med aquabee up2000   Problem med aquabee up2000 Icon_minitimeOns 26 Aug 2009 - 20:06

Hejsa

Jeg har fået mig et problem som er følgende.

når jeg slukker min up2000 kniber det med den vil starte ordenligt igen. Den kørr godtnok men den trækker ikke noget vand igennem , eller dvs jeg kan ane en svag strøm i vandet men ikke noget af betydning. Jeg kan så lirke den igang igen ved og tænde og slukke den utallige gange og så lige pludselig så kører den igen

er det som jeg tror at den simpelthen er ved og være slidt efter 3 års konstant køren eller er der noget man kan gøre ?

Mvh cheers
Tilbage til toppen Go down
bent

bent


Antal indlæg : 184
Join date : 09/06/09
Age : 52
Geografisk sted : fredericia

Problem med aquabee up2000 Empty
IndlægEmne: Sv: Problem med aquabee up2000   Problem med aquabee up2000 Icon_minitimeOns 26 Aug 2009 - 20:17

har du prøvet at rense hele motorhuset måske er det bare den keramiske axle der skal skiftes
Tilbage til toppen Go down
rasmus v

rasmus v


Antal indlæg : 70
Join date : 05/08/09
Age : 42
Geografisk sted : Hanstholm

Problem med aquabee up2000 Empty
IndlægEmne: Sv: Problem med aquabee up2000   Problem med aquabee up2000 Icon_minitimeOns 26 Aug 2009 - 20:24

Jeg havde den faktisk skildt totalt ad inden den kom med i det nye set up så det burde da være ren og pæn men ja det er måske akslen
Tilbage til toppen Go down
OPEKA

OPEKA


Antal indlæg : 352
Join date : 14/06/09
Geografisk sted : Roskilde

Problem med aquabee up2000 Empty
IndlægEmne: Sv: Problem med aquabee up2000   Problem med aquabee up2000 Icon_minitimeOns 26 Aug 2009 - 22:42

Mine trækker luft med ind omkring rotoren når jeg skifter vand. Så jeg er nød til at suge hævert hver gang ved vandskifte.
Kunne det være noget ligende hos dig?
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Problem med aquabee up2000 Empty
IndlægEmne: Sv: Problem med aquabee up2000   Problem med aquabee up2000 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Problem med aquabee up2000
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» aquabee powerhead
» problem med filter bag baggrund manglede træk
» Ekstrem loppe problem. Gode råd søges.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Akvarieforum :: Teknik-
Gå til: