Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgNyeste billederLog indTilmeldSeneste indlæg

 

 Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter?

Go down 
+5
THORLEIFDK
lindum
Malthe5
green
Unimati
9 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter? Empty
IndlægEmne: Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter?   Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter? Icon_minitimeOns 28 Apr 2010 - 21:00

Nu er tiden snart kommet til Interzoo 2010. Det er uden forbehold den største forhandlermesse indenfor kæledyr, og er der kun hvert 2. år.

Der kommer over 1.450 udstillere fra hele verden, så det er derfor en god ide at sondere terrænet, inden man kommer derned.

Rikke & jeg har en god ide om, hvad vi specifikt skal kigge på, men vi vil også MEGET gerne høre fra jer. Hvad mangler vi i sortimentet, har I fundet nogle nye og sjove ting i udlandet, som ikke er tilgængelige her i landet, og er der generelt noget, I synes mangler indenfor hobbyen? Vi taler her både om akvarie- og kattehobbyen.

Vi håber rigtig meget på, at I vil komme med nogle indspark, da vi jo er ret forudindtagede Embarassed

ALT er tilgængeligt på Interzoo, så det er bare med at Brainstorme Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
green

green


Antal indlæg : 224
Join date : 06/03/10
Age : 71
Geografisk sted : Silkeborg

Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter? Empty
IndlægEmne: Sv: Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter?   Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter? Icon_minitimeOns 5 Maj 2010 - 11:52

Noget der måske kunne have interesse er akvarielamper til ledrør, det bliver nok fremtidens lyskilde for os akvarister. Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter? Empty
IndlægEmne: Sv: Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter?   Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter? Icon_minitimeTors 13 Maj 2010 - 21:30

Jeg tog en løber gennem 6 ud af de 10 haller i dag, og der var en del med ledlys. Det får jeg kigget nærmere på de næste par dage.

I dag gik først og fremmest med at snakke med producenten af RockZolid, som også havde nogle nye super fede kunstige mangroverødder med..... altså de "ægte" mangrove, som er spinkle og lange. Derudover har han leget med nogle nye materialer, så det i fremtiden bliver nemmere at farve dem som vi vil have dem. Til sidst men det ALLER fedeste, så skal jeg hjem og lave nogle skitser på nogle nye moduler. Som han sagde.... du tegner dem, jeg laver dem. Det bliver MEGA fedt! cheers

Det er kanon flinke mennesker, som jeg kommer til at tilbringe en del timer med de næste par dage. Alle har gode ideer til videreudvikling og alt muligt. Super spændende.... jeg vil have mine macthende moduler til Sumatrabaggrunden Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter? Empty
IndlægEmne: Sv: Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter?   Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter? Icon_minitimeFre 14 Maj 2010 - 20:03

Jeg fik nogle billeder af de nye mangroverødder. Jeg kan lige forestille mig fiskene svømme rundt imellem dem cheers















... og den her, der kommer i flere forskellige størrelser:
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Malthe5

Malthe5


Antal indlæg : 43
Join date : 11/06/09
Age : 46
Geografisk sted : sydfyn

Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter? Empty
IndlægEmne: Sv: Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter?   Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter? Icon_minitimeFre 14 Maj 2010 - 20:22

Få dem hjem ole få dem hjem de ser helt vildt fede ud Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter? 95018


vh

nico
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter? Empty
IndlægEmne: Sv: Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter?   Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter? Icon_minitimeFre 14 Maj 2010 - 20:53

Det kan du også tro, at de er. De kommer hjem, men der skal lige laves lidt justeringer på dem. Den sidste fylder f.eks. 173x158x150 cm, så den kræver et relativt stort akvarie Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter? 2948
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter? Empty
IndlægEmne: Sv: Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter?   Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter? Icon_minitimeFre 14 Maj 2010 - 21:41

750´erens kommende baggrund, som skal kombineres med River Stone moduler.

Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter? Empty
IndlægEmne: Sv: Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter?   Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter? Icon_minitimeFre 14 Maj 2010 - 21:45

Den her er han meget villig til at lave andre typer af...... jeg dufter rod-moduler med god filterkapacitet i fremtiden. Med lidt held og tålmodighed bliver det MEGET mere alsidigt, kreativt og sjovt at dekorere amerikanerakvarier i fremtiden. Det bliver seriøst cool!

Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Malthe5

Malthe5


Antal indlæg : 43
Join date : 11/06/09
Age : 46
Geografisk sted : sydfyn

Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter? Empty
IndlægEmne: Sv: Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter?   Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter? Icon_minitimeLør 15 Maj 2010 - 10:30

jeg kan specielt godt lide billedet 1 - 3 - 4... kan du huske str. på dem sådan nogenlunde??


vh

nico
Tilbage til toppen Go down
lindum




Antal indlæg : 420
Join date : 08/06/09
Age : 62
Geografisk sted : viborg

Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter? Empty
IndlægEmne: Sv: Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter?   Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter? Icon_minitimeLør 15 Maj 2010 - 11:25

jøsses et akvarie fyldt med de mangrove lignende rødder ville være fedt til mange forskellige typer fisk. også stimefisk som kan svømme mellem dem. cichlider af alle typer. giver godt nok muligheder. også med en sort baggrund så det ser "uendeligt ud ... wow...
Tilbage til toppen Go down
green

green


Antal indlæg : 224
Join date : 06/03/10
Age : 71
Geografisk sted : Silkeborg

Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter? Empty
IndlægEmne: Sv: Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter?   Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter? Icon_minitimeLør 15 Maj 2010 - 16:56

Hold da helt op nogle mangroverødder, det var sådan nogle man gik og sukkede efter før i tiden, og det giver nogler helt nye muligheder for indretninger. cheers

Hvordan ligger prislejet på rødderne?
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter? Empty
IndlægEmne: Sv: Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter?   Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter? Icon_minitimeLør 15 Maj 2010 - 21:22

De er super fede.... trust me Very Happy

Jeg har brugt hele dagen på at hjælpe til i standen (jeg har ikke snakket så meget gebrokkent tysk, siden jeg gik i folkeskole), og mulighederne med Mangroverødderne er enorme.

Størrelsen og udformningen af rødderne bliver nok ændret, inden jeg får en ny sending hjem, men de der er afbilledet måler:

(Længde*dybde*højde)
1. 42x27x58 cm
2. 48x30x58 cm
3. 81x33x58 cm
4. 98x48x98 cm
5. 86x48x150 cm
6. 100x48x58 cm
7. 173x158x150 cm

Prisen er jeg ikke klar over endnu, men det finder jeg jo nok ud af på et tidspunkt Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter? Empty
IndlægEmne: Sv: Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter?   Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter? Icon_minitimeLør 15 Maj 2010 - 22:12

Det fede ved de kunstige mangroverødder er også, at de ægte mangroverødder i Indonesien er ulovlige at udføre, samt består de af så meget vand, så de vil skrumpe helt sammen, når de bliver tørre. De kunstige her er altså mere eller mindre den eneste mulighed vi har for at have sådanne rødder i akvariet...... hvad jeg ved af Very Happy

Jeg mindes egentligt heller ikke, at jeg set ægte mangroverødder i nogle akvarier før?
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter? Empty
IndlægEmne: Sv: Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter?   Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter? Icon_minitimeLør 15 Maj 2010 - 22:36

Jeg kan lige løfte sløret for endnu en nyhed, men så må alle de andre være overraskelser Very Happy

Den her baggrund må være guf for malawi- og tanganyikaakvarister med hang til nostalgi. Baserock baggrunden, der naturligvis kommer en mase moduler til, men som også matcher de gamle hulsten. Tjek alle de små huler i baggrunden.... den er da super nice cheers
Jeg regner med, at de vil komme som hele baggrunde og ikke i fag som man kan se på billederne.







Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
lindum




Antal indlæg : 420
Join date : 08/06/09
Age : 62
Geografisk sted : viborg

Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter? Empty
IndlægEmne: Sv: Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter?   Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter? Icon_minitimeLør 15 Maj 2010 - 23:15

fedt sunny du må ha det som en dreng alene i BR
Tilbage til toppen Go down
green

green


Antal indlæg : 224
Join date : 06/03/10
Age : 71
Geografisk sted : Silkeborg

Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter? Empty
IndlægEmne: Sv: Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter?   Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter? Icon_minitimeSøn 16 Maj 2010 - 2:20

Det er altså fedt med de rødder og baggrunde du viser her, for vi er vel nogle af de første derover hovedet ser dem? cheers

Et stort minus ved mangroverødderne er dog at de mangler noget i højden, for de fleste akvarier vi har her hjemme har en højde på 60 cm. og det giver altså et mere naturlig udsende at de lige stikker op over vandoverfladen, men det kan jo være at der er taget højde for det til den sending du får hjem.
Tilbage til toppen Go down
THORLEIFDK

THORLEIFDK


Antal indlæg : 169
Join date : 09/06/09
Age : 53
Geografisk sted : København

Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter? Empty
IndlægEmne: Sv: Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter?   Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter? Icon_minitimeSøn 16 Maj 2010 - 2:35

Sidder og lurer på hvordan Baserock baggrunden ville se ud hvis den lå på bunden confused hvor dyb er den? eneste minus jeg umiddelbart kunne komme i tanke om er,hvor sjovt det evt. bliver når der skal fanges fisk affraid ellers ser den jo ret fed ud Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter? 455281
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/user/THORLEIFDK
Tom & Jane

Tom & Jane


Antal indlæg : 257
Join date : 11/06/09
Geografisk sted : Brovst

Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter? Empty
IndlægEmne: Sv: Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter?   Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter? Icon_minitimeSøn 16 Maj 2010 - 8:57

Så vidt jeg husker er akvariemål = udvendig mål, scratch derfor kommer de rodder til at passe nogenlunde i højden Jørn.

Bundglasset tager noget og som regel har du vel ikke vand helt op til overkanten. Wink
Tilbage til toppen Go down
Gerner

Gerner


Antal indlæg : 613
Join date : 08/06/09
Age : 64
Geografisk sted : det mørke jylland 8600

Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter? Empty
IndlægEmne: Sv: Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter?   Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter? Icon_minitimeSøn 16 Maj 2010 - 12:20

Tom & Jane skrev:
Så vidt jeg husker er akvariemål = udvendig mål, scratch derfor kommer de rodder til at passe nogenlunde i højden Jørn.

Bundglasset tager noget og som regel har du vel ikke vand helt op til overkanten. Wink

Det var også lige det jeg tænkte,+ at der kommer bundlag i akvariet,så jeg tror nu de kommer til at passe fint cheers
Tilbage til toppen Go down
OPEKA

OPEKA


Antal indlæg : 352
Join date : 14/06/09
Geografisk sted : Roskilde

Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter? Empty
IndlægEmne: Sv: Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter?   Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter? Icon_minitimeSøn 16 Maj 2010 - 12:39

Det er godt nok nogle fede rødder Ole, jeg tror du får solgt rigtigt mange af dem. Hvad med nogle små til starter akvarier ala 54 - 112L de skal jo også indrettes flot.
Jeg kan lige se for mig et 112L med rødder og 50-100 neon i sådannet et akv.
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter? Empty
IndlægEmne: Sv: Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter?   Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter? Icon_minitimeSøn 16 Maj 2010 - 14:53

lindum skrev:
fedt sunny du må ha det som en dreng alene i BR

Totalt, og det bliver bare bedre og bedre. Susanto (ejeren og "kunsteren") er åben for alle ideer. Bare jeg kan levere enten skitser eller rigtige sten/rødder, så vil han gerne lave dem..... Han spurgte endda, om det også var på tide, at han fik lavet nogle nye klippebaggrunde, for folk måtte jo være trætte af de gamle nu Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter? 2948

The sky´s the limit cheers

green skrev:
Det er altså fedt med de rødder og baggrunde du viser her, for vi er vel nogle af de første derover hovedet ser dem? cheers

Et stort minus ved mangroverødderne er dog at de mangler noget i højden, for de fleste akvarier vi har her hjemme har en højde på 60 cm. og det giver altså et mere naturlig udsende at de lige stikker op over vandoverfladen, men det kan jo være at der er taget højde for det til den sending du får hjem.

I er de første i verden udover de besøgende på Interzoo, der ser dem. Lidt fryns skal jeg jo levere herude på landet Very Happy

Rødderne på 58 cm i højden kommer til at passe perfekt, som de andre er inde på. De går lige til kanten, hvis man f.eks. har dækglas på. Faktisk synes jeg, at der mangler nogle, der er knap så høje. 48-49 cm, 39 cm og måske nogle små på 29 cm, og endnu mindre. Det har jeg snakket med dem om, og de vil tulle ud i mangroven og finde nogle passende rødder, som de kan tage afstøbninger af. Alt hvad de laver et direkte taget fra naturen, hvilket deres to døtre kunne fortælle om. F.eks. var klipperne, som Timor og Papua baggrunden er afstøbninger af, rigtig sjove at lege på. Stedet, hvor River Stone er taget, var en bæk med forbindelse til et bjerg, så de skulle løbe RIGTIG stærkt, når det regnede 2½ kilometer derfra, da bækken steg meget voldsomt..... sjovt at høre om Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter? 2948

THORLEIFDK skrev:
Sidder og lurer på hvordan Baserock baggrunden ville se ud hvis den lå på bunden confused hvor dyb er den? eneste minus jeg umiddelbart kunne komme i tanke om er,hvor sjovt det evt. bliver når der skal fanges fisk affraid ellers ser den jo ret fed ud Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter? 455281

De havde kun den lille med på udstillingen, og den vil jeg skyde til at være små 10 cm i dybden. Jeg tror faktisk, at den vil være rigtig fed på bunden, men det afhænger jo af, hvor dyb den er/hvor langt den stikker op over bundrammen på frontglasset.
Skal man fange fisk i et akvarie med den baggrund, så er det nettet i højre hånd, og så bruge venstre til at skubbe fiskene ud af hulerne lol!

OPEKA skrev:
Det er godt nok nogle fede rødder Ole, jeg tror du får solgt rigtigt mange af dem. Hvad med nogle små til starter akvarier ala 54 - 112L de skal jo også indrettes flot.
Jeg kan lige se for mig et 112L med rødder og 50-100 neon i sådannet et akv.
Helt klart noget, jeg vil overtale ham til, og efter Interzoo er det meget nemmere. Han havde lavet nogle små sten, som han ik selv lige kunne se, om de kunne bruges til noget, hvor jeg hurtigt kunne se, at de halverede var perfekte til nanoakvarier. Interzoo vrimlede med nanoakvarier, så det vil der også være fokus på i fremtiden. Alt behøver jo ikke være stort for at være fedt Wink
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
green

green


Antal indlæg : 224
Join date : 06/03/10
Age : 71
Geografisk sted : Silkeborg

Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter? Empty
IndlægEmne: Sv: Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter?   Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter? Icon_minitimeSøn 16 Maj 2010 - 15:00

Tom & Jane skrev:
Så vidt jeg husker er akvariemål = udvendig mål, scratch derfor kommer de rodder til at passe nogenlunde i højden Jørn.

Bundglasset tager noget og som regel har du vel ikke vand helt op til overkanten. Wink



Ja dem med en højde på 58 cm bliver ikke noget problem, men de andre på 48 cm kan godt blive problematiske. sådan en oversavet gren eller stamme man ikke kan skjule ser efter min mening IKKE godt ud. Wink


Sidst rettet af green Søn 16 Maj 2010 - 15:43, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter? Empty
IndlægEmne: Sv: Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter?   Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter? Icon_minitimeSøn 16 Maj 2010 - 15:02

Tjooo..... men nu passer 48 cm rødderne jo til akvarier, der er 50 cm høje, så er det bare ærgeligt, hvis ens akvarie er 60 højt lol!

Der skal jo være noget for enhver Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
green

green


Antal indlæg : 224
Join date : 06/03/10
Age : 71
Geografisk sted : Silkeborg

Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter? Empty
IndlægEmne: Sv: Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter?   Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter? Icon_minitimeSøn 16 Maj 2010 - 15:17

Selvfølgelig skal der det. Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Kiwa

Kiwa


Antal indlæg : 887
Join date : 07/06/09
Age : 60
Geografisk sted : Gladsaxe (KBH området)

Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter? Empty
IndlægEmne: Sv: Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter?   Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter? Icon_minitimeSøn 16 Maj 2010 - 15:20

De der Baserock - er de synkende og hule indeni?

Hvorfor ikke tage lidt moduler hjem? De kunne da snildt bruges til sideruderne, og som bunddekoration, hvis de altså er synkende, så det ikke er nødvendigt at lime dem fast.

Meget fine og spændende ting du har fundet dernede Ole.
Tilbage til toppen Go down
http://www.wander.dk
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter? Empty
IndlægEmne: Sv: Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter?   Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter? Icon_minitimeSøn 16 Maj 2010 - 15:21

Jep.... jeg skal vist bruge sommeren på at finde mere plads, hvis jeg skal have plads til alle de nye baggrunde, rødder og en helt ny modulserie (rødlige grove sten... jeg har fået en vareprøve med hjem), samt udviddelsen af Stone modulerne. Udvalget bliver fuldstændigt sygeligt..... grænsende til totalt forvirrende, hvis man ikke har 50 akvarier til rådighed Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter? 16738
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter? Empty
IndlægEmne: Sv: Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter?   Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter? Icon_minitimeSøn 16 Maj 2010 - 15:24

Kiwa skrev:
De der Baserock - er de synkende og hule indeni?

Hvorfor ikke tage lidt moduler hjem? De kunne da snildt bruges til sideruderne, og som bunddekoration, hvis de altså er synkende, så det ikke er nødvendigt at lime dem fast.

Meget fine og spændende ting du har fundet dernede Ole.

De er synkende, og jeg har allerede en god slant af modulerne på lager. De er bare ikke kommet på webshoppen, da de er umulige at tage billeder af. Planteimporten har dem også i butikken. De er hule, og med en masse forskellige huller i..... faktisk rigtig fede, men jeg har selv manglet en baggrund som supplement, da man ikke kan bruge modulerne som filter. De er min rigtig sorte samvittighed, da de bare har stået og samlet støv siden sidste år Embarassed
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter? Empty
IndlægEmne: Sv: Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter?   Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter? Icon_minitimeSøn 16 Maj 2010 - 15:37

Et hyggeligt syn at vende hjem til Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Kiwa

Kiwa


Antal indlæg : 887
Join date : 07/06/09
Age : 60
Geografisk sted : Gladsaxe (KBH området)

Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter? Empty
IndlægEmne: Sv: Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter?   Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter? Icon_minitimeSøn 16 Maj 2010 - 15:38

Hvorfor dælen har du ikke sagt det noget før? Kan godt forstå din samvittighed er sort som kul. Du ved jo godt, at du skal fortælle os om samtlige nyheder. Hvad søren skal vi ellers bruge dig til Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter? 211905

Altså nu er vi jo nogle stykker som ikke ser "filtermulighed" i alt hvad der kan sidde på ruderne, eller måske specielt skal ligge på bunden. Vi er nogle med andre behov end lige den gængse måde, at anvende tingene på Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter? 16738

Spøg til side, nu ved jeg heldigvis hvor jeg skal have sparket gemalen hen i næste week-end, ikke at han bliver ovenud begejstret, men jeg takker mange gange for infoen cheers
Tilbage til toppen Go down
http://www.wander.dk
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter? Empty
IndlægEmne: Sv: Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter?   Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter? Icon_minitimeSøn 16 Maj 2010 - 15:49

Undskyld Yvonne..... det skal ikke ske igen før næste gang Embarassed

Jeg siger heller ikke, at alt skal bruges som filter, men der skal jo alligevel et filter i akvariet, og spandpumper kommer jo ik indenfor min dør... det ved du jo, så jeg har manglet noget, der lige som matchede til dem Wink

Hvis gemalen bliver tøsesur, så kan han bare blive i bilen. Såen er det lol!
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Sponsoreret inhold





Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter? Empty
IndlægEmne: Sv: Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter?   Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Malle, skal skal ikke
» Katteejer igen efter 24 år
» Brunalger efter 10 dage????
» Hvad med Indien???
» Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Ris/Ros & Gode Ideer-
Gå til: