Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgNyeste billederLog indTilmeldSeneste indlæg

 

 Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter?

Go down 
+5
THORLEIFDK
lindum
Malthe5
green
Unimati
9 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Kiwa

Kiwa


Antal indlæg : 887
Join date : 07/06/09
Age : 60
Geografisk sted : Gladsaxe (KBH området)

Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter?   Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter? - Page 2 Icon_minitimeSøn 16 Maj 2010 - 15:58

Det dur ikke Ole - altså at Kim bliver i bilen. Det er jo ham der skal betale for de ting jeg evt. river ned af hylderne. lol!

Nej, jeg ved godt det med spandpumperne. Dem ville jeg også gerne slippe af med på et tidspunkt bounce

Hmm - har lige været inde på "Plantens" side, kan ikke umiddelbart finde dem derinde. Måske ligger de også bare et eller andet sted og samler støv hos dem?

Er du sikker på de har flere?
Tilbage til toppen Go down
http://www.wander.dk
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter?   Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter? - Page 2 Icon_minitimeSøn 16 Maj 2010 - 16:02

Når vi nu er igang, så har jeg lige taget 3 billeder af den prøve, jeg fik med hjem. Det er lavet i et andet materiale (stadigvæk synkende), som er lidt tungere, samt er der blandet sand ind i det. Jeg synes selv, at det er helt kanon, men nu har jeg jo heller ikke leget med det endnu. Farven og strukturen er jeg helt vild med..... det bliver en rigtig cool serie. Forhåbentligt Wink

Blitzen får den til at se skinnende ud. Det er den ik i virkeligheden.





Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter?   Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter? - Page 2 Icon_minitimeSøn 16 Maj 2010 - 16:04

Kiwa skrev:
Det dur ikke Ole - altså at Kim bliver i bilen. Det er jo ham der skal betale for de ting jeg evt. river ned af hylderne. lol!

Nej, jeg ved godt det med spandpumperne. Dem ville jeg også gerne slippe af med på et tidspunkt bounce

Hmm - har lige været inde på "Plantens" side, kan ikke umiddelbart finde dem derinde. Måske ligger de også bare et eller andet sted og samler støv hos dem?

Er du sikker på de har flere?

Ha ha. Fair nok Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter? - Page 2 2948

Hun har dem heller ikke på hjemmesiden, da jeg ikke har leveret nogle billeder til hende. Hun skulle dog gerne have en god slant, ellers har hun dælme solgt mange her i maj. Tjing tjing Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter? - Page 2 16738
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Gerner

Gerner


Antal indlæg : 613
Join date : 08/06/09
Age : 64
Geografisk sted : det mørke jylland 8600

Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter?   Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter? - Page 2 Icon_minitimeSøn 16 Maj 2010 - 16:19

green skrev:


Ja dem med en højde på 58 cm bliver ikke noget problem, men de andre på 48 cm kan godt blive problematiske. sådan en oversavet gren eller stamme man ikke kan skjule ser efter min mening IKKE godt ud. Wink

Dem som er mindre kan man jo evt.hænge op i en gardinstang,så de går ned i akvariet.
Det gjorde jeg med Redmore rødderne da jeg holdt Discus,det virkede fint,og så helt naturligt ud.
Tilbage til toppen Go down
green

green


Antal indlæg : 224
Join date : 06/03/10
Age : 71
Geografisk sted : Silkeborg

Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter?   Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter? - Page 2 Icon_minitimeSøn 16 Maj 2010 - 16:24

Gerner skrev:
green skrev:


Ja dem med en højde på 58 cm bliver ikke noget problem, men de andre på 48 cm kan godt blive problematiske. sådan en oversavet gren eller stamme man ikke kan skjule ser efter min mening IKKE godt ud. Wink

Dem som er mindre kan man jo evt.hænge op i en gardinstang,så de går ned i akvariet.
Det gjorde jeg med Redmore rødderne da jeg holdt Discus,det virkede fint,og så helt naturligt ud.


Ja det er også en mulighed... Men lige med mangroverødder vil jeg syntes at de SKAL stikke ned i bundlaget. Men det er jo en smags sag. lol!
Tilbage til toppen Go down
Gerner

Gerner


Antal indlæg : 613
Join date : 08/06/09
Age : 64
Geografisk sted : det mørke jylland 8600

Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter?   Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter? - Page 2 Icon_minitimeSøn 16 Maj 2010 - 17:19

Nå og hvorfor SKAL de så det ?? det gør de da heller ikke i naturen. Rolling Eyes
Tilbage til toppen Go down
green

green


Antal indlæg : 224
Join date : 06/03/10
Age : 71
Geografisk sted : Silkeborg

Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter?   Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter? - Page 2 Icon_minitimeSøn 16 Maj 2010 - 17:58

Det er som bare ud fra de film jeg har set, at jeg mener det.
Tilbage til toppen Go down
green

green


Antal indlæg : 224
Join date : 06/03/10
Age : 71
Geografisk sted : Silkeborg

Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter?   Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter? - Page 2 Icon_minitimeSøn 16 Maj 2010 - 18:17

Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter?   Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter? - Page 2 Icon_minitimeSøn 16 Maj 2010 - 19:19

Afslutningen på rødderne i bunden er meget skarp, og du kan se glasfiberen, så de er beregnet til at stikke ned i sandet. De bliver sværre at hænge
op, uden at glasfiberen bliver synlig desværre.....

Det var jo forresten ikke det eneste, jeg lavede på Interzoo.

Disse ting blev undersøgt til fulde:

LED-belysning.
Planteleverandører.
Fiskegrossister indenfor selskabsfisk. Jeg fandt et par interessante, men samtidigt fik jeg et venligt svar fra en amerikaner, som jeg lavede en
forespørgsel ved inden Interzoo, så "selskabsdelen" er lagt på is.

.... og en masse katteting. Både det normale, men også et par rigtig rigtig fede ting, som akvarienørderne måske også kan få glæde af. Mere om det,
hvis det bliver til noget Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Gerner

Gerner


Antal indlæg : 613
Join date : 08/06/09
Age : 64
Geografisk sted : det mørke jylland 8600

Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter?   Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter? - Page 2 Icon_minitimeMan 17 Maj 2010 - 9:25

Unimati skrev:


.... og en masse katteting. Både det normale, men også et par rigtig rigtig fede ting, som akvarienørderne måske også kan få glæde af. Mere om det,
hvis det bliver til noget Very Happy

Det lyder spændende,ser frem til noget mere info. cheers
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter?   Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter? - Page 2 Icon_minitimeMan 17 Maj 2010 - 22:04

Du må nok være lidt tålmodig Gerner... desværre. Der går lidt tid, inden vi følger op på kattetingene.
Der er en hulens masse andet, der lige skal på plads først Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Gerner

Gerner


Antal indlæg : 613
Join date : 08/06/09
Age : 64
Geografisk sted : det mørke jylland 8600

Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter?   Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter? - Page 2 Icon_minitimeTirs 18 Maj 2010 - 10:21

Unimati skrev:
Du må nok være lidt tålmodig Gerner... desværre. Der går lidt tid, inden vi følger op på kattetingene.
Der er en hulens masse andet, der lige skal på plads først Very Happy

Tålmodighed er min dyd Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter? - Page 2 107245 Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter? - Page 2 153294
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter?   Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter? - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Interzoo 2010 - Hvad skal vi kigge efter?
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Malle, skal skal ikke
» Katteejer igen efter 24 år
» Brunalger efter 10 dage????
» Hvad med Indien???
» Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Ris/Ros & Gode Ideer-
Gå til: