Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgNyeste billederLog indTilmeldSeneste indlæg

 

 %¤#&/(" sh*t

Go down 
+5
Tom & Jane
stausholm
Unimati
Kiwa
Gerner
9 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gerner

Gerner


Antal indlæg : 613
Join date : 08/06/09
Age : 64
Geografisk sted : det mørke jylland 8600

%¤#&/(" sh*t Empty
IndlægEmne: %¤#&/(" sh*t   %¤#&/(" sh*t Icon_minitimeMan 31 Aug 2009 - 13:22

Sad i går eftermiddags og havde det egentlig fint,indtil jeg fik allerhel..... ond i en tand,nu sidder jeg og venter på kl.bliver 14:30 da har jeg nemlig fået en tid hos tandlægen.... affraid What a Face det var bare det jeg ville fortælle
Tilbage til toppen Go down
Kiwa

Kiwa


Antal indlæg : 887
Join date : 07/06/09
Age : 60
Geografisk sted : Gladsaxe (KBH området)

%¤#&/(" sh*t Empty
IndlægEmne: Sv: %¤#&/(" sh*t   %¤#&/(" sh*t Icon_minitimeMan 31 Aug 2009 - 16:50

Din stakkel. %¤#&/(" sh*t 931820

Håber du har fået lettet trykket (hos tandlægen altså og det er tanden jeg tænker på)

Hader tandlæger %¤#&/(" sh*t 212589 %¤#&/(" sh*t 704381 %¤#&/(" sh*t 153294 %¤#&/(" sh*t 107245 Evil or Very Mad %¤#&/(" sh*t 212589

De har kun en mission i livet, at det skal gøre ondt på patienten. Er sikker på, at alle tandlæger er fødte sadister, som nyder at påføre os stakkels mennesker tonsvis af smerte %¤#&/(" sh*t 152583 %¤#&/(" sh*t 646538 %¤#&/(" sh*t 571744

Udover det - så koster det som regel også en bondegård at besøge sådan en sadist - tænk hvilke fisk man kunne investere i, hver gang man er nød til at udsætte sit sarte mundtøj for sådanne besøg lol! Alene lugten fra en tandlægeklinik kan anes på mange kilometers afstand - UFF siger jeg bare.

Håber dælme ikke der er nogen tandlæger her på forummet - for så står jeg til nogle gevaldige smæk %¤#&/(" sh*t 16738 %¤#&/(" sh*t 16738 %¤#&/(" sh*t 16738
Tilbage til toppen Go down
http://www.wander.dk
Gerner

Gerner


Antal indlæg : 613
Join date : 08/06/09
Age : 64
Geografisk sted : det mørke jylland 8600

%¤#&/(" sh*t Empty
IndlægEmne: Sv: %¤#&/(" sh*t   %¤#&/(" sh*t Icon_minitimeMan 31 Aug 2009 - 18:19

Tak søde Yvonne det glæder mig at jeg ikke er den eneste der har det sådan.
ja nu er tanden i orden igen (den fik lige en rodbehandling) så nu gør det ikke ondt mere drunken
Tilbage til toppen Go down
Kiwa

Kiwa


Antal indlæg : 887
Join date : 07/06/09
Age : 60
Geografisk sted : Gladsaxe (KBH området)

%¤#&/(" sh*t Empty
IndlægEmne: Sv: %¤#&/(" sh*t   %¤#&/(" sh*t Icon_minitimeMan 31 Aug 2009 - 18:55

Det er godt at høre.

Sjovt nok havde jeg en tand for et par år siden der knækkede. Gik den tunge gang til "sadisten" med de største bange anelser. Hun mente helt klart en krone og en rodbehandling skulle til. Jeg havde nemlig INGEN smerter haha. Så den måtte være stendød og færdig den tand.

Så bad jeg hende om hun ikke bare kunne trække dyret ud. Krone/rodbehandling osv ville jo koste en formue i forhold til en enkelt procelænsfyldning. Nææh nej mente hun, vi skulle igang med den store operation og pengepung. NÅH siddende/liggende der i stolen (selv stillingen er ubarmhjertig og ikke mindst stanken er kvalmende), skulle hun jo lige bore ud og undersøge nærmere. Som hun sagde INGEN smerte ingen liv.

Jeg kan love dig for, at der kom smerte efter 2 sekunders boring. Jeg var lige ved, at rejse mig op i min store (lille) højde og klappe hende et par på skrinet, og det var ikke kærlige klap jeg havde udset hende %¤#&/(" sh*t 704381

Godt så, sadisten vendte på en femøre, og 45 min senere (efter at være behørigt bedøvet) gik jeg ud med første stadie af en procelænsfyldning som JEG HAVDE SAGT BURDE VÆRE NOK, og hendes bro og rodbehandling kunne hun glemme alt om hahaha.

Nåh ja, jeg kan jo godt være kæphøj, har vist 2 tænder som kunne trænge til at hilse på tandbrækkeren lige nu. Meen igen man aner aldrig hvad de udsætter en for, så venter lidt endnu. I værste fald må de trække dem ud: Sjovt nok kigger de så underligt på en, når man foreslår den slags i dag.

Men ingen smerte i min mund betyder masser af liv, ergo ingen rodbehandling. Ved dog at en bro på den ene tand er påkrævet, hvis jeg ikke kan få sadisten overbevist om bare at trække den ud haha.

Synes slet ikke det hænger sammen med, hvad du har været udsat for i dag. Smerte er lig rodbehandling i dit tilfælde.

Det er som jeg siger - tandlæger er ikke til at stole på affraid
Tilbage til toppen Go down
http://www.wander.dk
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

%¤#&/(" sh*t Empty
IndlægEmne: Sv: %¤#&/(" sh*t   %¤#&/(" sh*t Icon_minitimeMan 31 Aug 2009 - 20:23

Godt, at det gik i orden igen Gerner. Det er ikke sjovt med de tænder, når de tér sig Crying or Very sad

.... og til Yvonne. Hvad skal jeg sige.... om du beskriver en fisk, eller fortæller om tandlæger, så er det lige underholdende lol!
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Gerner

Gerner


Antal indlæg : 613
Join date : 08/06/09
Age : 64
Geografisk sted : det mørke jylland 8600

%¤#&/(" sh*t Empty
IndlægEmne: Sv: %¤#&/(" sh*t   %¤#&/(" sh*t Icon_minitimeTirs 1 Sep 2009 - 15:10

Ole du har ret,når Yvonne laver et indlæg kan det få smilet frem,til trods for det alvorlige emne,og nej det er ikke sjovt at have tandpine.
Men i dag er jeg kun øm i hele munden,af alt hans roden og regeren. lol!

Yvonne grunden til min rodbehandling var at røntgenbilledet viste et hul der gik helt ind til roden,derfor rodbehandlingen.
Tilbage til toppen Go down
Kiwa

Kiwa


Antal indlæg : 887
Join date : 07/06/09
Age : 60
Geografisk sted : Gladsaxe (KBH området)

%¤#&/(" sh*t Empty
IndlægEmne: Sv: %¤#&/(" sh*t   %¤#&/(" sh*t Icon_minitimeTirs 1 Sep 2009 - 15:52

lol! haha ja lidt fis skal vi jo lave indimellem - selv når det gør ondt.

Stoler iøvrigt heller ikke på "røntgenbanditter" - hvem har forstand på at tyde dem - andre end tandlægen selv?? Hvor ved man fra, at det ikke er en anden patients billeder han viser frem, som han altid har liggende klar, til alle der møder op med ondt i tanden. Stoler ikke på noget som helst der foregår hos en tandlæge %¤#&/(" sh*t 16738

Ja bare se hvad det afstedkommer - når de roder rundt. Smerter alle andre steder også.

Nej godt du fik den lavet, tandpine slår simpelthen alt i mine øjne, og det gør slet ikke tingene bedre hvis man har tandlægeskræk - hvilket der vist ikke er nogen der er i tvivl, om jeg lider af, efter mine fantastisk indlevende indlæg om dette emne %¤#&/(" sh*t 16738
Tilbage til toppen Go down
http://www.wander.dk
Gerner

Gerner


Antal indlæg : 613
Join date : 08/06/09
Age : 64
Geografisk sted : det mørke jylland 8600

%¤#&/(" sh*t Empty
IndlægEmne: Sv: %¤#&/(" sh*t   %¤#&/(" sh*t Icon_minitimeTirs 1 Sep 2009 - 19:45

Kiwa skrev:
og det gør slet ikke tingene bedre hvis man har tandlægeskræk - hvilket der vist ikke er nogen der er i tvivl, om jeg lider af, efter mine fantastisk indlevende indlæg om dette emne %¤#&/(" sh*t 16738
tsk tsk har du tandlægeskræk.....tænk det havde jeg aldrig gættet ,hvis ikke du havde skrevet det %¤#&/(" sh*t 2948 %¤#&/(" sh*t 2948
Tilbage til toppen Go down
Kiwa

Kiwa


Antal indlæg : 887
Join date : 07/06/09
Age : 60
Geografisk sted : Gladsaxe (KBH området)

%¤#&/(" sh*t Empty
IndlægEmne: Sv: %¤#&/(" sh*t   %¤#&/(" sh*t Icon_minitimeTirs 1 Sep 2009 - 19:50

lol! drunken
Tilbage til toppen Go down
http://www.wander.dk
Kiwa

Kiwa


Antal indlæg : 887
Join date : 07/06/09
Age : 60
Geografisk sted : Gladsaxe (KBH området)

%¤#&/(" sh*t Empty
IndlægEmne: Sv: %¤#&/(" sh*t   %¤#&/(" sh*t Icon_minitimeOns 7 Okt 2009 - 15:18

Hmm - sidder her med et brækket ribben eller to. %¤#&/(" sh*t 931820

Senarie: Mandag eftermiddag skulle jeg ned af en trappestige fra terassebyggeriet, som jeg har gjort hundredevis af gange i løbet af sommeren.

Havde dog glemt, at i forbindelse med en lettere "brise" (læs kraftig blæst) dagen inden, var stigen væltet og jeg havde rejst den op, dog uden at stille den ordentligt. Træder ned med en fod, stigen vælter, og jeg laver et meget elegant frit fald fra ca. 1 meters højde og lander halvt på ryggen/halvt på siden. Godt så: Alt luft forsvandt selvfølgelig ud at mine lunger, det var sgu en underlig fornemmelse, bestemt ikke særlig rar. Heldigvis var en af vores venner til stede, så han hjalp mig efter et par minutter galant op på benene igen. Var egentlig ret glad for at der ikke var nogen brækkede arme eller ben, på trods af en kraftig smerte i venstre side af ryggen. Nu er jeg vant til smerter i ryg og ben, så det tog jeg ikke så nøje. Hjalp vennen færdig med, at hente vores trailer, som han var kommet for at låne.

Gik ind og satte mig i sofaen, for lige at få pusten, og falde lidt til ro. Synes fame det gjorde ondt deromme, og især når jeg trak vejret. Nå men det ville jo nok gå over på et tidspunkt. Manden kom hjem, og han kunne med det samme se, at der var noget galt, ud over det normale altså. På trods af, at jeg sad musestille, kunne jeg dårligt tale. Måtte selvfølgelig gå til bekendelse, og fortælle hvad der var sket. Den her kunne nok ikke lige puttes ind under kategorien dårlig ryg og ben i almindelighed. geek

Stædig som jeg jo er, skulle jeg ikke nogen steder hen og undersøges, man skal ikke spilde det offentliges tid og penge på småting, og hvis der var noget som var brækket, så kunne de jo alligevel ikke gøre noget ved det. Efter en nat i smertehelvede, måtte jeg konstatere at jeg nok lige måtte tage, en dag på "skjoldet, og blive hjemme fra arbejde.

Det blev sagen dog ikke bedre af, det blev bare værre og værre. Var lidt bekymret over ikke at kunne trække vejret ordentligt, enhver bevægelse udløste høje lyde fra min mund, som jeg overhovedet ikke var klar over kunne komme ud af den. Dælme godt der ikke var nogen tilstede der kunne høre på det jammer, altså udover hunden, som viste tydelige tegn på usikkerhed over min noget aparte adfærd.

Ved middagstid ringede gemalen for at høre hvordan det stod til. Jooh ikke helt godt, måske vi lige skulle tage over og hilse på skadestuens personale, når du kommer hjem var mit spage svar. Nåååh sagde han, er du kommet til fornuft nu?? Jaja, det var jeg jo så.

På skadestuen var der selvfølgelig propstoppet kl. 17.00, ikke en stol var ledig så man kunne sidde ned. Men det blev nu ikke noget problem, for da jeg ikke var i stand til at tale eller trække vejret ordentligt, gik der max. 5 min før jeg blev hevet ind og lagt på en seng. Fik en iltmåler dims på en finger, og taget blodtryk indenfor nul komma fem. Ilten var fin fin, men blodtrykket var vist ikke lige efter bogen, hvilket i mine øjne måtte tilskrives en anelse ømhed rundt omkring. Røntgen blev bestilt omgående. Fik besked på at gå ud og og lave en urinprøve, kors tænkte jeg, nu lå jeg lige så godt. Sleep

Nåede lige ind efter urineringen, og havde lagt mig ned, så kom de og hentede mig til røntgen. Hastværk, kan man godt blive en anelse stresset over, i min alder. Behøvede de virkelig have SÅ travlt? Suspect Jeg havde det jo efter omstændighederne godt, når bare jeg holdt mig i ro.

Røntgen blev overstået på 2 min. udover de fem jeg skulle bruge på, at komme ind og ud af sengen. Tilbage på gangen og vente. Kom i tanke om, at jeg vist havde glemt at fortælle, at smerterne havde forplantet sig til maveregionen, i løbet af dagen, hvilket jeg dog tilskrev min noget foroverbøjede siddestilling, jeg havde opholdt mig i det meste af tiden. Hmm, det måtte jeg jo nok lige nævne når der kom en læge og kiggede nærmere på mig. Aner ikke hvor lang tid der gik, men jeg blev nu mere og mere træt, fik kvalme, og synes egentlig bare jeg havde lyst til at komme hjem igen.

Kim kunne fordrive tiden med at kigge lidt på hvad der ellers foregik, og morede sig i det stille over en ældre forvirret dame i rullestol, som flere gange forsøgte at tage en lille udflugt inde fra væggen og ud i det åbne gangareal. Men der kom jo konstant portører med senge, og ambulancefolk med tilskadekommne, der skulle frem og tilbage, så hun blev hele tiden pænt stillet tilbage på plads inde ved væggen. At grine var ikke noget hit, så jeg måtte bede Kim om, at lade være med at berette hvad han observerede.

Nå, en flink lægefyr kom og gav hånd og det hele, han var vist lidt forvirret, for han ville bestille røngten til mig igen. Som jeg sagde; er det nu også nødvendigt, I har taget billeder en gang. Synes på det tidspunkt, med kvalme og det hele at det var lidt uoverskueligt, at skulle rejse mig op igen fra mit bekvemme leje. Nåh ja det kunne han jo godt se på journalen, så han ville skynde sig ind og studere mine billeder nærmere. En rum tid gik, og han kom tilbage. Umiddelbart kunne han ikke se noget på billederne (nej som jeg siger man kan ikke stole på den slags), men han ville lige konsultere hans chef, og så blev jeg kørt ind til nærmere undersøgelse.

Jaja tænkte jeg, nu har jeg for første gang i mit liv anvendt en skadestue, og så er der ikke en skid galt. Men det kunne jeg jo godt have fortalt dem. Efter en fin undersøgelse af rygrad, og maveregion, lytten på vejrtrækning, iltmåling igen osv, kom en meget bestemt sygeplejerske ind, med nogle piller og et glas vand. Dem skulle jeg lige tage. Kiggede mistroisk på hende, og spurgte om det nu også var nødvendigt. Bryder mig ikke om smertestillende piller generelt, så kan man jo ikke mærke hvordan man har det. Men der var ingen kære mor her.

Konklusionen var, at der er tale om et par brækkede ribben, og at jeg nok skulle regne med at smerterne ville vare ved i 1 måneds tid. Jeg ville få en recept på nogle piller, som jeg skulle tage sammen med fuld dagsdosis af panodil og Ipren. Om 5 dage skal jeg til kontrol hos egen læge, og have flere piller hvis smerterne ikke havde fortaget sig. Lægen var nu ikke meget for at lade mig komme hjem, men i dag bliver man ikke indlagt, eller for den sags skyld "tapet" ind, som man gjorde før i tiden. Fint tænkte jeg, lad mig komme ud herfra hurtigst muligt, ingen grund til at spilde mere af deres tid. Så takkede mange gange for hjælpen og undskyldte ulejligheden. Det synes lægen dog ikke var tilfældet, og jeg fik kraftige formaninger om omgående, at komme igen hvis jeg fik det dårligere, blev svimmel og ja en masse andre ting jeg ikke lige kan huske. Mit blodtryk skulle også kontrolleres gerne indenfor 2 dage hos egen læge, men sådan en dims har vi selv, så det slipper jeg for at rende afsted efter.

2 timer efter ankomst til skadestuen var jeg hjemme igen. Kim kørte til et døgnapotek og skaffede de nødvendige remedier, selvom jeg nu nok mente, at jeg godt kunne vente med dem til i aften. På trods af min modvilje mod pillerne, må jeg jo sige, at de virker glimrende. Jeg kan gå lidt rundt, sidde oprejst og skrive. Men utilsigtede bevægelser, hoste eller grine, skal jeg dog ikke gøre så gør det nas, og de underlige lyde jeg kan udsende, vender omgående tilbage. lol!

Tror egentlig hellere jeg ville have nøjes med en dårlig tand, som måske kunne klares på et par dage. Men hvad kan man lære af det?. Lad vær med at træde på usikre trappestiger, og tage flyveture, man alligevel ikke kan gennemføre uden, at man kommer til skade. Er rigtig godt gal på mig selv, for jeg har ikke tid til den slags pjat, og hader usikkerheden om hvornår jeg kan komme igang igen. Men må jo se det fra den humoristiske side, når det umiddelbart ikke er gået værre end det er, og så kunne jeg jo ligeså godt belemre Jer, med min oplevelse af mine første brækkede knogler i hele mit liv. Så værsgo' og grin, det koster gratis, og gør forhåbentlig ikke ondt på Jer.

Fortsat god dag til Jer alle.
Tilbage til toppen Go down
http://www.wander.dk
stausholm

stausholm


Antal indlæg : 427
Join date : 08/06/09
Age : 53
Geografisk sted : Århus

%¤#&/(" sh*t Empty
IndlægEmne: Sv: %¤#&/(" sh*t   %¤#&/(" sh*t Icon_minitimeOns 7 Okt 2009 - 17:36

jeg føler med dig Yvonne... jeg har osse prøvet det.. det er absolut ikke det sjoveste her i verden

allan
Tilbage til toppen Go down
Gerner

Gerner


Antal indlæg : 613
Join date : 08/06/09
Age : 64
Geografisk sted : det mørke jylland 8600

%¤#&/(" sh*t Empty
IndlægEmne: Sv: %¤#&/(" sh*t   %¤#&/(" sh*t Icon_minitimeOns 7 Okt 2009 - 18:27

NåeeeYvonne da stakkels lille pus %¤#&/(" sh*t 2948 vil holde med dig ,jeg vil også hellere have tandpine ,har også været turen igennem med trykkede og brækkede ribben et par gange ,det er slet ikke sjovt.

god bedring tildig %¤#&/(" sh*t 458769 %¤#&/(" sh*t 458769
Tilbage til toppen Go down
Tom & Jane

Tom & Jane


Antal indlæg : 257
Join date : 11/06/09
Geografisk sted : Brovst

%¤#&/(" sh*t Empty
IndlægEmne: Sv: %¤#&/(" sh*t   %¤#&/(" sh*t Icon_minitimeOns 7 Okt 2009 - 21:22

Hej Yvonne

God bedring ønskes også herfra. %¤#&/(" sh*t 211905

Håber du nu har lært at det der fysiske arbejde er noget opreklameret noget. %¤#&/(" sh*t 81940 Det er da det du har de andre til. %¤#&/(" sh*t 16738

Har selv prøvet det for år tilbage og de lyde kender jeg desværre alt for godt. Det tager sin tid og der er ikke andet for, tag medicinen selv om du ikke er meget for det. Ellers får du ikke det Sleep du skal brug for at kom helt ovenpå igen.

Tag dig nu sammen, høre efter hvad de der læger sagde til dig og lade Kim passe godt på dig. %¤#&/(" sh*t 212589 Nyd det for pokker selv om Tom nok vil sige at jeg ikke er en s.... bedre selv. Kim får nok en del at se til, hvad med dig, fiskene og den terrasse men så må terrassen vente, dit helbred er vigtigere.

Typisk historie fra skadestuer men heldigvis kom du rimelig igennem - et par timer er egentlig godt klarede. Suspect
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

%¤#&/(" sh*t Empty
IndlægEmne: Sv: %¤#&/(" sh*t   %¤#&/(" sh*t Icon_minitimeOns 7 Okt 2009 - 21:28

Hold da op, dit bette pus. Et fald på 1 meter for dig, vil da svare til et fald på 3 meter for os, der er af normal højde %¤#&/(" sh*t 16738

Ej sorry. God bedring, og det er da altid noget, at smerterne ikke afholder dig fra tasterne Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
OPEKA

OPEKA


Antal indlæg : 352
Join date : 14/06/09
Geografisk sted : Roskilde

%¤#&/(" sh*t Empty
IndlægEmne: Sv: %¤#&/(" sh*t   %¤#&/(" sh*t Icon_minitimeTors 8 Okt 2009 - 10:16

God bedring Yvonne, det er surt når noget sådan sker.

Men vend det til noget godt, nu har du tid til endnu længre indlæg Razz
Tilbage til toppen Go down
Tom & Jane

Tom & Jane


Antal indlæg : 257
Join date : 11/06/09
Geografisk sted : Brovst

%¤#&/(" sh*t Empty
IndlægEmne: Sv: %¤#&/(" sh*t   %¤#&/(" sh*t Icon_minitimeTors 8 Okt 2009 - 10:23

Jamen Peter dog........

Det går helt galt på job hvis jeg skal til at læse endnu længere indlæg lol!

Det er lige før jeg bliver nødt til at brug pauserne til det i stedet scratch
%¤#&/(" sh*t 931820
Heldigvis har jeg fri i dag mens Tom må passe sit Razz
Tilbage til toppen Go down
OPEKA

OPEKA


Antal indlæg : 352
Join date : 14/06/09
Geografisk sted : Roskilde

%¤#&/(" sh*t Empty
IndlægEmne: Sv: %¤#&/(" sh*t   %¤#&/(" sh*t Icon_minitimeTors 8 Okt 2009 - 10:35

Tom & Jane skrev:
Jamen Peter dog........

Det går helt galt på job hvis jeg skal til at læse endnu længere indlæg lol!

Det er lige før jeg bliver nødt til at brug pauserne til det i stedet scratch
%¤#&/(" sh*t 931820
Heldigvis har jeg fri i dag mens Tom må passe sit Razz
%¤#&/(" sh*t 2948 %¤#&/(" sh*t 2948 %¤#&/(" sh*t 16738 %¤#&/(" sh*t 16738
Tilbage til toppen Go down
KimJ

KimJ


Antal indlæg : 53
Join date : 23/08/09
Age : 62
Geografisk sted : Farum

%¤#&/(" sh*t Empty
IndlægEmne: Sv: %¤#&/(" sh*t   %¤#&/(" sh*t Icon_minitimeTors 8 Okt 2009 - 11:32

Tsk tsk!

Hvad hende Yvonne ikke finder på af undskyldninger for ikke at få den terrasse bygget færdig... Godt nok blev Rom ikke bygget på en dag, men det gik i hvert fald hurtigere
end hos Kim og Yvonne! lol! men nu hvor der ikke er nogen der render i vejen, kan det jo være at Kim får noget fra hånden!

Nå, men ellers må Vi (Alice og undertegnede) hellere tilslutte Os koret af sympatisører, og ønske god bedring! Jeg har også prøvet den med de brækkede ribben (trafikuheld) og gjorde den erfaring, at smerterne næsten forsvinder, bare man lader være med at trække vejret %¤#&/(" sh*t 95018

Hvis I skulle have brug for assistance til et eller andet, må I lige slå på tråden.
Tilbage til toppen Go down
http://www.kim-jakobsen.dk
Kiwa

Kiwa


Antal indlæg : 887
Join date : 07/06/09
Age : 60
Geografisk sted : Gladsaxe (KBH området)

%¤#&/(" sh*t Empty
IndlægEmne: Sv: %¤#&/(" sh*t   %¤#&/(" sh*t Icon_minitimeTors 8 Okt 2009 - 12:12

Tak allesammen, hvor er I bare søde %¤#&/(" sh*t 211905

Men I må ikke skrive sådan nogle sjove ting, for det gør allerhelv.... ondt når jeg griner.

Heldigvis var akvarierne nyrensede fra om søndagen, så næste vandskift foregår på den blide måde, kun med at hive vand af, det overkommer jeg nu nok lol! Havde heldigvis også nået, at få båret brænde ind til de næste par måneder, så ingen ko på isen der haha.

Haha Kim, den var god - ikke render i vejen pfffst - men jo det får du desværre nok ret i %¤#&/(" sh*t 931820 så en grill aften på terassen, som vi nu i 3 år har lovet Jer, bliver
måske??? til næste sommer %¤#&/(" sh*t 16738 Skal nok sige til hvis vi får brug for assistance - takker.

Igen tak for omsorgen allesammen. Her er sgu' dejligt at være på dette forum, med skønne medakvarister, som altid er i højt humør.
Tilbage til toppen Go down
http://www.wander.dk
Kiwa

Kiwa


Antal indlæg : 887
Join date : 07/06/09
Age : 60
Geografisk sted : Gladsaxe (KBH området)

%¤#&/(" sh*t Empty
IndlægEmne: Sv: %¤#&/(" sh*t   %¤#&/(" sh*t Icon_minitimeOns 18 Nov 2009 - 22:17

Jojo nu er det måske på sin plads, at hive denne tråd af rene elendigheder frem igen igen.

Ved egentlig ikke om jeg skal grine eller græde lige nu. For 45 min. siden lettede halvdelen af vores tagpaptag og har lagt sig i en yderst underlig stilling henover resten af taget. %¤#&/(" sh*t 152583 Sidder og venter på skadesservice og det blæser en halv pelikan. Håber fandme det tag bliver liggende der hvor det er og ikke flyver videre over i naboens hus.

Kim har været i Hundested, hvor han var ved at blive torpederet af en 10x5 m stor Shell facade der havnede et par meter foran bilen. Så ja der sker lidt her i det Sjællandske.

Håber natten bliver nogenlunde fredelig og resten af taget holder. Heldigvis har vi stadigvæk strøm, så fiskene lever endnu Basketball

OG NEJ der er ingen billeder at fremvise på nuværende tidspunkt. Måske de kommer i morgen, når den skide vind forhåbentlig har lagt sig. Skal alligevel have dokumentation til forsikringsselskabet - suk.
Tilbage til toppen Go down
http://www.wander.dk
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

%¤#&/(" sh*t Empty
IndlægEmne: Sv: %¤#&/(" sh*t   %¤#&/(" sh*t Icon_minitimeOns 18 Nov 2009 - 23:26

Syret..... I har da også alt det sjove på Sjælø. Fiskemøder, flyvende tage og facader...... det er da møg kedeligt her i Jylland %¤#&/(" sh*t 2948

Jeg håber da, at Jeres tag bliver liggende. Her i Hvornum er der blevet mere eller mindre vindstille, så der er da håb for jer Wink
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
OPEKA

OPEKA


Antal indlæg : 352
Join date : 14/06/09
Geografisk sted : Roskilde

%¤#&/(" sh*t Empty
IndlægEmne: Sv: %¤#&/(" sh*t   %¤#&/(" sh*t Icon_minitimeTors 19 Nov 2009 - 0:04

En frisk beretning her kl. 22. Er lige kommet hjem efter at have været på tilkaldevagt. Har været ude og køre de sidste 6 timer pga. stormen
Tilbage til toppen Go down
Kiwa

Kiwa


Antal indlæg : 887
Join date : 07/06/09
Age : 60
Geografisk sted : Gladsaxe (KBH området)

%¤#&/(" sh*t Empty
IndlægEmne: Sv: %¤#&/(" sh*t   %¤#&/(" sh*t Icon_minitimeTors 19 Nov 2009 - 0:16

Haha, ja vidste jeg ikke bedre, ville jeg sgu karaterisere dette hus som det glade vanvid geek og at Kim lige skulle køre til det område her i det Sjællandske, hvor politiet fraråder al unødvendig udkørsel, for at hente noget HIFI udstyr, gør egentlig ikke indtrykket bedre %¤#&/(" sh*t 16738

Men vinden har lagt sig en anelse, Kim går og pusler med sine HIFI ting, skadesservice har lavet et kontrolopkald for en lille times tid siden, for at høre til situationen, og meddele at vi er på deres liste, men at en del andre også skal have assistance, og her mens jeg sidder og skriver, har de lige ringet igen og meddelt, at der vil være noget mandskab herude om ca. 20 min.

Hatten af for den service må jeg sige. %¤#&/(" sh*t 455281 til vores forsikringsselskab og deres beredskab indtil videre. Så må vi jo tage et eventuelt slagsmål mht. reparation af tag osv. senere. Hovedsagen er lige nu, at taget forhåbentlig kan sikres, og dermed ikke flytter sig videre, og eventuelt laver skade på naboens ejendom. 40 M2 tag fylder en del, selvom det kun er tagpap der er tale om, skulle jeg hilse og sige.
Tilbage til toppen Go down
http://www.wander.dk
Kiwa

Kiwa


Antal indlæg : 887
Join date : 07/06/09
Age : 60
Geografisk sted : Gladsaxe (KBH området)

%¤#&/(" sh*t Empty
IndlægEmne: Sv: %¤#&/(" sh*t   %¤#&/(" sh*t Icon_minitimeTors 19 Nov 2009 - 0:25

Peter hvad erhverv har du?

Puha, selvom jeg ligenu føler jeg har brug for folk, og har forbudt Kim selv at gå op på taget, og forsøge at gøre noget ved problemet, ja så tænker jeg bestemt på de folk, som er derude, og hjælper til. %¤#&/(" sh*t 14197 Men er bare så bekymret for, om vores elendige tag kan skade naboens hus, hvis det vælger at blive revet helt af, og finde et nyt sted at lægge sig tilrette. Det har naboen trods alt ikke fortjent.

Jeg tør simpelthen ikke bevæge mig udenfor en dør, når det er så slemt som det har været de sidste par timer her hos os. pale

Sov godt Peter, det trænger du helt sikkert til %¤#&/(" sh*t 211905
Tilbage til toppen Go down
http://www.wander.dk
THORLEIFDK

THORLEIFDK


Antal indlæg : 169
Join date : 09/06/09
Age : 53
Geografisk sted : København

%¤#&/(" sh*t Empty
IndlægEmne: Sv: %¤#&/(" sh*t   %¤#&/(" sh*t Icon_minitimeTors 19 Nov 2009 - 1:41

Var ude tidligere og køre i dette "lidt" spændene vejr...ikke noget for billister med enkelt-hånds kørsel eller noget %¤#&/(" sh*t 81940
spændene var det dog lidt aligevel da jeg jo kører rundt med sp.....bussen som bliver ret levende,og havde da egentlig forestillet mig en måneskinstur hen over øresundsbroen...NOT....Yvonne i siger bare til derovre,hvis vi skal komme og lægge låg på huset %¤#&/(" sh*t 16738 iøvrigt hvis jeg ikke husker forkert så beskæftigere Peter(opeka)sig med noget med lysregulering/teknik mm.....
mvh
Carsten
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/user/THORLEIFDK
Kiwa

Kiwa


Antal indlæg : 887
Join date : 07/06/09
Age : 60
Geografisk sted : Gladsaxe (KBH området)

%¤#&/(" sh*t Empty
IndlægEmne: Sv: %¤#&/(" sh*t   %¤#&/(" sh*t Icon_minitimeTors 19 Nov 2009 - 2:04

Tak Carsten, og ja du har da haft en spændende tur over sundet må man sige.

Status er ligenu, at taget vha. først 1 kampdygtig gut fra skadesservice, senere en mere, og Kim, er pænt lagt på plads og nødrepareret med lægter, så det forhåbentlig ikke rejser sig igen, de næste par timer/dage. Parabolen er totalskadet, og er nok ukampdygtig i det næste stykke tid. Men heldigvis er ingen personer eller andres ejendom kommet til skade, det er det vigtigste.

Dælme flot og hurtig service. Gutterne fik en kop varm kaffe efter veloverstået arbejde, fik kigget lidt fisk (haha) og skulle så videre til Græsted herfra. Sørme trist at høre at de som regel når de kommer ud til folk, bliver skældt ud over den ventetid der har været. Det fremmer jo ikke ligefrem deres arbejdsglæde. Man skal jo bare være glad for, at man får hjælp, når det gælder. Herfra er der ihverttilfald stor tilfredshed med hele forløbet indtil videre.

Nu kan jeg gå i seng med ro i sindet, så må vi i morgen når det bliver lyst besigtige skadernes omfang, og finde ud af hvordan vi forholder os, med hensyn til at få lagt et nyt tag på hurtigst muligt. Nogen der kan anbefale et godt tagdækkerfirma med speciale i tagpaptage???
Tilbage til toppen Go down
http://www.wander.dk
lindum




Antal indlæg : 420
Join date : 08/06/09
Age : 62
Geografisk sted : viborg

%¤#&/(" sh*t Empty
IndlægEmne: Sv: %¤#&/(" sh*t   %¤#&/(" sh*t Icon_minitimeTors 19 Nov 2009 - 2:52

tjae mit tag på udestuen røg af, da jeg ville dække det til for regnen , røg mine briller... så stor Ø håber forsikring dækker.. ellers ved jeg sgutte hvodan jeg klarer den:::::
Tilbage til toppen Go down
OPEKA

OPEKA


Antal indlæg : 352
Join date : 14/06/09
Geografisk sted : Roskilde

%¤#&/(" sh*t Empty
IndlægEmne: Sv: %¤#&/(" sh*t   %¤#&/(" sh*t Icon_minitimeTors 19 Nov 2009 - 20:50

THORLEIFDK skrev:
iøvrigt hvis jeg ikke husker forkert så beskæftigere Peter(opeka)sig med noget med lysregulering/teknik mm.....
mvh
Carsten

Yes Sir.
Tilbage til toppen Go down
OPEKA

OPEKA


Antal indlæg : 352
Join date : 14/06/09
Geografisk sted : Roskilde

%¤#&/(" sh*t Empty
IndlægEmne: Sv: %¤#&/(" sh*t   %¤#&/(" sh*t Icon_minitimeTors 19 Nov 2009 - 20:55

Yvonne, hvordan er det så gået i dag bounce overlever huset, eller skal vi lave en hurtig nedrivning lol! åååhh.. overlevede terrassen %¤#&/(" sh*t 515631
Tilbage til toppen Go down
Kiwa

Kiwa


Antal indlæg : 887
Join date : 07/06/09
Age : 60
Geografisk sted : Gladsaxe (KBH området)

%¤#&/(" sh*t Empty
IndlægEmne: Sv: %¤#&/(" sh*t   %¤#&/(" sh*t Icon_minitimeFre 20 Nov 2009 - 11:04

Puha Steen, det er jo noget værre, her er der jo trods alt ikke åbent ned til huset, håber du får dækket skaderne.

Haha, nej Peter bygningen er heldigvis ikke nedrivningstruet, og terassen klarede sig glimrende.

I går kom der en fra Icopal og besigtigede skaden. Hvad han så kommer frem til må tiden vise. Tagrenden er ukampdygtig, og der er smadret et par tegl, på den gamle del af huset. Uanset hvad, så skal der nyt tagpap på, for den gamle belægning kan ikke genanvendes uden risiko for, fremtidig skade på selve bygningen.
Tilbage til toppen Go down
http://www.wander.dk
Sponsoreret inhold





%¤#&/(" sh*t Empty
IndlægEmne: Sv: %¤#&/(" sh*t   %¤#&/(" sh*t Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
%¤#&/(" sh*t
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Astatotilapia burtoni "red spotted" - En facinerende cichlide.
» Velkommen til alle de gamle "hunde"
» Cynotilapia afra "new edwardi" - Nkhata Bay
» Petrochromis Polyodon "Orange Chinga"
» Døende Otopharynx sp. "spots sani"

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Kaffebaren-
Gå til: