Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgNyeste billederLog indTilmeldSeneste indlæg

 

 %¤#&/(" sh*t

Go down 
+5
Tom & Jane
stausholm
Unimati
Kiwa
Gerner
9 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
lindum




Antal indlæg : 420
Join date : 08/06/09
Age : 62
Geografisk sted : viborg

%¤#&/(" sh*t - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: %¤#&/(" sh*t   %¤#&/(" sh*t - Page 2 Icon_minitimeLør 21 Nov 2009 - 17:24

naeeee har fået det til at sidde nogenlunde fast til tømren kommer og der bliver afgjort noget med forsikring. men mon ik jeg kommer til at betale min del, hvis jeg kender dem ret.. desuden vil de ikke dække mine briller, trods de fløj af mens jeg prøvede at formindske skaderne. paradoksal nok ville de gerne dække dem his jeg havde gåået ind i en dørkarm i mit eget hus.... fisikringer er noget mærkeligt noget, man skal nærmest surfe nettet igennem for at få råd, og ikke komme til at skrive ét ord forkert, så dækker de ikke.. er sgu bitter....helt nye øjnkrykker...
Tilbage til toppen Go down
KimJ

KimJ


Antal indlæg : 53
Join date : 23/08/09
Age : 62
Geografisk sted : Farum

%¤#&/(" sh*t - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: %¤#&/(" sh*t   %¤#&/(" sh*t - Page 2 Icon_minitimeSøn 22 Nov 2009 - 23:02

Vi er da vist inde i en uheldig stime her %¤#&/(" sh*t - Page 2 107245

Jeg har også haft det man kan kalde en uheldig dag; Først opstod der problemer med bilen, så jeg i al hast måtte låne en anden, for at komme på arbejde, og på vejen hjem, ramte jeg et rådyr der løb lige ud foran mig og min lånte bil!

En grim oplevelse, som Falck da heldigvis kunne gøre rigtig ubehagelig, ved at oplyse, at de tidligst ville kunne komme det hårdt sårede rådyr til hjælp i løbet af en times tid, så det var op til mig selv at aflive det stakkels dyr... %¤#&/(" sh*t - Page 2 571744 . Jeg regner ikke mig selv for at være sart, men at kvæle et rådyr, er i min verden, ret grænseoverskridende.
Tilbage til toppen Go down
http://www.kim-jakobsen.dk
stausholm

stausholm


Antal indlæg : 427
Join date : 08/06/09
Age : 53
Geografisk sted : Århus

%¤#&/(" sh*t - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: %¤#&/(" sh*t   %¤#&/(" sh*t - Page 2 Icon_minitimeSøn 22 Nov 2009 - 23:36

hold da op en dag i havde i onsdags %¤#&/(" sh*t - Page 2 305101 det værste der skete for mig, var da nålen nåede 30 grader og jeg enten måtte oppe i poolen eller gå i skygge flower
en tur på Gran Canaria gjorde nu godt lol!

allan
Tilbage til toppen Go down
OPEKA

OPEKA


Antal indlæg : 352
Join date : 14/06/09
Geografisk sted : Roskilde

%¤#&/(" sh*t - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: %¤#&/(" sh*t   %¤#&/(" sh*t - Page 2 Icon_minitimeMan 23 Nov 2009 - 9:10

stausholm skrev:
hold da op en dag i havde i onsdags %¤#&/(" sh*t - Page 2 305101 det værste der skete for mig, var da nålen nåede 30 grader og jeg enten måtte oppe i poolen eller gå i skygge flower
en tur på Gran Canaria gjorde nu godt lol!

allan

lol! ja, en tur på Gran Canaria er hård arbejde lol!

Kim, det var da barsk sådan selv at skulle aflive dyret. Ville Falckfolkene slet ikke røre dyret? Jeg har heldigvis aldrig selv oplevet at påkøre større dyr - og håber det heller ikke.
Tilbage til toppen Go down
KimJ

KimJ


Antal indlæg : 53
Join date : 23/08/09
Age : 62
Geografisk sted : Farum

%¤#&/(" sh*t - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: %¤#&/(" sh*t   %¤#&/(" sh*t - Page 2 Icon_minitimeMan 23 Nov 2009 - 15:08

De ville gerne hjælpe, men havde bare noget andet der var vigtigere først, så der ville gå mindst en time. At stå og se på et lidende dyr så længe, er mere ubehageligt end selv at aflive det.
Tilbage til toppen Go down
http://www.kim-jakobsen.dk
Kiwa

Kiwa


Antal indlæg : 887
Join date : 07/06/09
Age : 60
Geografisk sted : Gladsaxe (KBH området)

%¤#&/(" sh*t - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: %¤#&/(" sh*t   %¤#&/(" sh*t - Page 2 Icon_minitimeTirs 24 Nov 2009 - 0:29

Puh ha Kim, den har ikke været sjov den der, selvom du jo generelt har, et yderst fornuftigt afbalanceret forhold, til diverse dyrs skæbne, til sammenligning med mig selv f.eks. Jeg var nok gået totalt i panik, hvis det var mig der stod med sådan en, mutters alene. Sad

Ja Allan, det er yderst sjældent, at der tavshed i så lang tid ad gangen fra din side, så det var faktisk gættet, at du måtte være smuttet afsted til andre/varmere himmelstrøg, men var egentlig begyndt at blive en anelse bekymret Wink Har din eneste bekymring i sidste uge været, om nålen nåede op på 30 grader, så er det dig helt sikkert velundt, og jeg er ikke det mindste misundelig - velkommen hjem lol!
Tilbage til toppen Go down
http://www.wander.dk
Sponsoreret inhold





%¤#&/(" sh*t - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: %¤#&/(" sh*t   %¤#&/(" sh*t - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
%¤#&/(" sh*t
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Astatotilapia burtoni "red spotted" - En facinerende cichlide.
» Velkommen til alle de gamle "hunde"
» Cynotilapia afra "new edwardi" - Nkhata Bay
» Petrochromis Polyodon "Orange Chinga"
» Døende Otopharynx sp. "spots sani"

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Kaffebaren-
Gå til: